Re: Pronken met je Platinums

1832
Anders neem ik de reeks over vandaag Marty? :lol:
2e platinum vandaag: CoD Black Ops Declassified (nog eens een Vita platinum).
Image
Had nog maar enkele trophies te doen. De double down trophy heb ik nog 3u zitten proberen. Wat een luckbased/skills trophy!! Je moet 4 dubbele kills maken met 1 kogel van je sniper terwijl je iemand moet beschermen (missie). De game lijnt dan ook nog iedere keer random de vijanden op. Dus er zit geen vast stramien in waar de vijanden komen.. luckbased dus en als het zo is moet je soms met je handgun vijanden verzwakken omdat ze anders niet dood gaan met 1 schot.. Nu ja verschrikkelijke trophy eigenlijk maar de aanhouder wint zeggen ze altijd?
Image

1835
Tjeefkeuh wrote:63: Dead Nation
Image
Na bijna 7 jaar nog een kans gegeven na Alienation via PS+ gespeeld te hebben, goede game, beetje teveel grinden helemaal op het einde.
Heb je deze op de PS3 behaald? Want als het zo is zou je het zien zitten om dat samen met mij ook nog eens te doen? Tis natuurlijk wel al lang geleden dat ik de game nog gespeeld heb...
Alleszins congratz! Toffe platinum.

@kolm: ja gelukt. Het laatste level waar je zo missie moest doen met gopher zat het startpunt in het begin van de level. Dus als ik failde was het niet zo erg. De laatste 2 levels heb ik wel paar keer opnieuw moeten doen omdat ik 1 confetti miste!!! :O :angry: Zelfs na het volgen van een guide. Gelukkig relatief snel gevonden.. Als er zijn die zich geroepen voelen om Tearaway Unfolded te platten mogen ze alleszins niet vies zijn van vele collectibles en heel wat backtracking te doen.
Image

1836
NTGSruler wrote: Heb je deze op de PS3 behaald? Want als het zo is zou je het zien zitten om dat samen met mij ook nog eens te doen? Tis natuurlijk wel al lang geleden dat ik de game nog gespeeld heb...
Bedankt, en op Grim om Morbid te unlocken dan neemk aan?
Dan moet ge er wel rekening mee houden dat dat ongeveer even moeilijk is als singleplayer Morbid, gewoon door de hopen extra zombies.
Ik zie dat ge de game al hebt uitgespeeld in coop, het hangt er dus vanaf of ge het ziet zitten om de game 2x op de op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen.

In de DLC die ik misschien nog ging kopen zit ook nog een multiplayer trophy trouwens.

1837
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote: Heb je deze op de PS3 behaald? Want als het zo is zou je het zien zitten om dat samen met mij ook nog eens te doen? Tis natuurlijk wel al lang geleden dat ik de game nog gespeeld heb...
Bedankt, en op Grim om Morbid te unlocken dan neemk aan?
Dan moet ge er wel rekening mee houden dat dat ongeveer even moeilijk is als singleplayer Morbid, gewoon door de hopen extra zombies.
Ik zie dat ge de game al hebt uitgespeeld in coop, het hangt er dus vanaf of ge het ziet zitten om de game 2x op de op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelen.

In de DLC die ik misschien nog ging kopen zit ook nog een multiplayer trophy trouwens.
Dus eigenlijk is het beter om het solo te proberen zeg Je? De co-op had ik inderdaad eens gedaan toen we de game gratis gekregen hadden toen PSN gehackt was. Ik meen mij wel te herinneren dat de game niet makkelijk is. Zal het eens bekijken. Wou eigenlijk straks opnieuw beginnen aan Puppeteer op PS3. Destijds ook aan begonnen en niet meer verder gedaan..
Image

1838
NTGSruler wrote: Dus eigenlijk is het beter om het solo te proberen zeg Je? De co-op had ik inderdaad eens gedaan toen we de game gratis gekregen hadden toen PSN gehackt was. Ik meen mij wel te herinneren dat de game niet makkelijk is. Zal het eens bekijken. Wou eigenlijk straks opnieuw beginnen aan Puppeteer op PS3. Destijds ook aan begonnen en niet meer verder gedaan..
Ik wil zeker wel eens co-op proberen, maar het wordt vrij moeilijk.
De collectibles en loot houdt ge dan best voor uw Morbid playthrough, daar hebt ge toch veel geld nodig en anders worden het al direct 3 playthroughs.

1843
@paveman: Congratz! Ik hoor op de zaak alleen maar iemand zeggen dat die game zo moeilijk is... :P

Zelf na maanden van daily challenges eindelijk de platinum in Rayman Legends op PS4 gehaald!

En daarna had ik nog een paar andere games op hold die ik tussendoor gespeeld heb en nu ook uitgespeeld zijn :saint:
Image
Platinum #150: Rayman Legends
Image
Platinum #151: Dungeon Siege III
Image
Platinum #152: Deponia
Image
Platinum #153: Minecraft: Story Mode
Image