Hier ook nog niks ontvangen
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: PlayStation Plus
1907PlayStation Plus 12 maanden staat in de aanbieding met 25% korting voor 44.99 euro, het is jammer genoeg enkel voor mensen die nu geen abbo hebben...
Deze aanbieding is geldig van 25/08/2020 om 11:00 (BST) uur tot 01/09/2020 om 11:00 (BST) uur.
Deze aanbieding is geldig van 25/08/2020 om 11:00 (BST) uur tot 01/09/2020 om 11:00 (BST) uur.
1911Tja.... wat moet men daar van zeggen...?
Voor de liefhebbers is SF V volgens mij wel een goede game, maar het schijnt dat de basisversie dusdanig uitgekleed is dat het een veredelde demo is. Sowieso zijn beide niet mijn kopje thee.
Voor de liefhebbers is SF V volgens mij wel een goede game, maar het schijnt dat de basisversie dusdanig uitgekleed is dat het een veredelde demo is. Sowieso zijn beide niet mijn kopje thee.
1912Ik ga PUBG wel eens een uurtje ofso uitproberen. Gewoon om te weten waar de hype over gaat.
1913Het schijnt alleen dat de console versie vol met bugs zit en PUBG is inmiddels al lang ingehaald door Fortnite etc., toch?gamerke1992 wrote:Ik ga PUBG wel eens een uurtje ofso uitproberen. Gewoon om te weten waar de hype over gaat.
1914Dat kan wel kloppen. Al heb ik ook gehoord dat er redelijk wat mensen zijn die fortnite voor kinderen vinden en PUBG voor de serieuzere gamer. Ik heb er geen idee van, want ik heb het nog nooit gespeeld.paveman wrote:Het schijnt alleen dat de console versie vol met bugs zit en PUBG is inmiddels al lang ingehaald door Fortnite etc., toch?gamerke1992 wrote:Ik ga PUBG wel eens een uurtje ofso uitproberen. Gewoon om te weten waar de hype over gaat.
Door ps+ zal het hoe dan ook een mooie boost krijgen in het aantal spelers.
1915Ik volg je Paveman. Beide games vallen niet echt in mijn smaak. Veel plezier voor diegene die deze games wel leuk vinden!
1919Voor de liefhebbers staan de games live!
Van PUBG zouden er ook verschillende trophies zijn die glitched zijn. Donderdag zou er een patch geweest zijn maar voor enkele van deze trophies hebben mensen al de requirements vanaf scratch opnieuw gedaan en nog geen trophy...
Van PUBG zouden er ook verschillende trophies zijn die glitched zijn. Donderdag zou er een patch geweest zijn maar voor enkele van deze trophies hebben mensen al de requirements vanaf scratch opnieuw gedaan en nog geen trophy...
PlayStation Plus
1920Ik ben voor mijn (ux-design) werk bezig met een jaarlijkse abonnementsflow. Ik vraag mij af of iemand een voorbeeld heeft van een “playstation plus verlengen” e-mail en dat hier als screenshot zou kunnen plaatsen? Ik kan wel een goed communicatie voorbeeld gebruiken en ik ben zelf helaas geen lid.