Re: Pronken met je Platinums

196
gamerke1992 wrote:
Proficiat :) dat vond ik een leuke Platinum. Ook het Online gedeelte is leuk en spannend.
Ja was een vermakelijke game. Online was er niets meer te beleven dus maar tegen mijzelf gespeeld (PS4 en VITA).
En de trophy van 5x opvolgend winnen hebben ze veranderd naar gewoon 5x winnen
Image

Re: Pronken met je Platinums

197
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:
Proficiat :) dat vond ik een leuke Platinum. Ook het Online gedeelte is leuk en spannend.
Ja was een vermakelijke game. Online was er niets meer te beleven dus maar tegen mijzelf gespeeld (PS4 en VITA).
En de trophy van 5x opvolgend winnen hebben ze veranderd naar gewoon 5x winnen
Oh das jammer van die online, ik zat echt vol stress, want je kon op een seconde tijd winnen of verliezen :p Maar toen ik het speelde moest ik al lang wachten op tegenstanders, dus kan ik mij nu wel voorstellen dat de online doos is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

205
paveman wrote:Nais! Congrats!
Is ook nog eentje die op mijn backlog staat... Ligt al een hele tijd klaar om gespeeld te worden. Lastige platinum om te halen?
De platinum is niet zo moeilijk. Ik heb maar met 1 trophy wat problemen gehad en dat was om een rune van lvl 25 te vinden. Daar heb ik toch enkele uurtjes over gedaan.
Maxidomino wrote: Die platinum heb ik ook bijna. En toch blijf ik maar sukkelen om die rune van level 25 te verkrijgen. Deze zomer probeer ik het nog eens. :P
Inderdaad dat is geen makkelijke, er staan wel goede tips online.
Image

Re: Pronken met je Platinums

210
Image
#55 Killzone HD

Plezante platinum, waarbij je verschillende dingen moet doen met bepaalde wapens en niet alleen maar zoveel kills per wapen. Je moet de game wel minstens 4 keer uitspelen, dat is misschien wat te veel van het goede voor sommigen, maar er zit veel variatie in de gameplay naargelang het personage, dus blijft het wel interessant.
Image