Re: Trophy Leaderboards II

196
paveman wrote:Huh? 3 platinums? Wauw! :D
Gelukkig heb ik qua Rarity even wat afstand genomen :D. En dat zonder PS Plus titel platinum te spelen :lol:
Ik dacht dat een quintet nu juist jouw ding was? :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

197
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Huh? 3 platinums? Wauw! :D
Gelukkig heb ik qua Rarity even wat afstand genomen :D. En dat zonder PS Plus titel platinum te spelen :lol:
Ik dacht dat een quintet nu juist jouw ding was? :lol:
Ja, normaal gesproken wel. Ik geniet er alleen ook wel van om occasioneel eens toe te kijken bij een kwartet, hoor :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

199
HA! Er is naar me geluisterd verleden keer. Deze nacht blijft de klok zeg maar een uurtje stilstaan. Het is niet veel maar wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. :)

De gamers zijn blijkbaar wat tot rust gekomen. Slechts twee mensen zijn in level gestegen en niet meer dan 4 mensen hebben 1 of 2 platinums gehaald. Het totaal aantal platinums was niet meer dan 7. Kom op mensen, we weten dat jullie beter kunnen dan dat.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Marty en Mr.Wolf stijgen een level. Deze keer zit het hem in de letter ‘M’ waarmee beide namen beginnen. Ik vind altijd wel iets.

Platinums:
Met de platinums zijn we gauw uitgedeeld deze week.
Om te beginnen coolgamer natuurlijk weer met 2, Mr.Wolf en Roy doen hem het kunstje na. NTGSruler weet er ook nog een te scoren.
Door de platinums van Mr.Wolf stijgt hij twee plaatsen en Sora en billie91 zakken elk een plek.

Completion:
Geen noemenswaardige vermeldingen dus noemen we ook niets.

Rarity:
Daviduvel weet heel stilletjes gamerke voorbij te steken met als gevolg dat daviduvel een plaats stijgt en gamerke dus een plaats zakt. :)
Het wordt blijkbaar toch al wat kouder en zo rond de 44° kruipt men nog iets dichter bij elkaar. Dat wordt nog eens een spannend partijtje.


Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen! :cool:

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

201
Mr.Wolf wrote:Nu ga ik nog even moeite moeten doen om Met0t0 in te halen met zijn 26 platinums :p
Binnenkort komen er ook nog Life Is Strange en WRC5 bij, dus nog meer moeite :p

Re: Trophy Leaderboards II

203
Leuke update weer!
Helaas geen platinums o.i.d. van mij deze keer... :D

N.a.v. Mr. Wolf zijn opmerking bij zijn platinum van Amnesia ging ik even naar de Rarity van die plat kijken. Toen viel het me ineens op dat PSNProfiles dat (ten goede imo) veranderd heeft. De rarity van de plat / 100% staat er nu in de lijst al bij. Vind ik best leuk om te zien eigenlijk. Het voegt niet veel toe, maar is wel leuk: dat idee.

Ze hebben alleen wel ook advertentie banners toegevoegd die ik niet kan sluiten. Behoorlijk irritant, maar ergens ook wel logisch voor zo'n grote, gratis site.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

205
Stany7 wrote:Leuke update,

hopelijk tegen de volgende een platje erbij voor mezelf ;)
Als je nu nog maar op 14 uur in Arc zit dan vraag ik me dat af :P
Volgens trophy guide zou dat je 50-75 uur kosten (nog redelijk korte plat dus voor RPG), MITS je alle items te pakken weet te krijgen voor de missable trophies...
Image

Re: Trophy Leaderboards II

206
paveman wrote:
Stany7 wrote:Leuke update,

hopelijk tegen de volgende een platje erbij voor mezelf
Als je nu nog maar op 14 uur in Arc zit dan vraag ik me dat af
Volgens trophy guide zou dat je 50-75 uur kosten (nog redelijk korte plat dus voor RPG), MITS je alle items te pakken weet te krijgen voor de missable trophies...
Hangt er van af hoe vaak je kan gamen hé ;)
Deze week is een ramp voor mij want het is vakantie voor de kindertjens :angry:

Volgende week wordt plezant, moet dan amper werken :)
De week erop zal ik ook veel kunnen gamen, al zal het wel Borderlands worden in coop aangezien mijn Limburgse vriend dan op visite komt voor een dag of 5 :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Trophy Leaderboards II

208
Ik zit duidelijk in een periode van wat minder gamen en wat ik dan wel gegamed heb was hoofdzakelijk dante's inferno met Tjeefkeuh voor die laatste bronzen DLC trophy die toch wel meer waard was. Had er uiteindelijk zo'n 20u aan trials opzitten incl community trials, maar er zaten echt wel een paar pittige tussen die EA trials!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

210
Het is inmiddels alweer drie weken geleden dat er geteld is. Wellicht dat we nu wat verschuivingen gaan zien.

In ieder gaval zit er weer beweging in. Drie mensen zijn in level gestegen en niet minder dan 9 mensen hebben 1 of meer platinums gehaald. Het totaal aantal platinums komt deze keer op 14. “Kom op mensen, we weten dat jullie beter kunnen dan dat”, fluisterde ik jullie in verleden keer en zie, het werkte. :P

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Coolgamer, Hybris en RoyVdW stijgen een level. Deze keer zit het hem in een level stijgen, niet meer en niet minder.

Platinums:
Om te beginnen coolgamer natuurlijk weer met 3. Hij is deze keer niet de beste, dat is fsterchele23 met 4 platinums. Volgens mij zit hij niet alleen goed in zijn nieuwe huisje maar ook beter in zijn vel!
Een platinum hebben gehaald deze keer: Elexus, Kolm, met0t0, RoyVdW, Sanity, Sora en Stany7.
Door de platinum van Sora stijgt hij een plaatsje en zakt dienoverkomstig Mr.Wolf er een.

Completion:
Geen noemenswaardige vermeldingen dus noemen we ook niets.

Rarity:
Fsterchele en Stany verwisselen van plaats waarbij fsterchele stijgt. Sorry Stany.
Daviduvel heeft kans gezien van kleur te veranderen. :)

Algemeen: de situatie met zenmaster is in onderzoek. Hierover later meer.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron