Re: PlayStation Plus

1981
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:Lol, die middle earth ligt hier al zo lang op disk zonder te spelen dat hij intussen bij PSplus zit
Image
Same, ik moet zelfs de eerste nog doen! :gosh:
Hier ook. Zijn we toch niet de enige.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1982
Shadow of War wou ik al lang kopen, zeker nu ik hem bij Game Mania zag voor €10. Goed dat ik het toch niet gedaan heb :smile:

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is een heel leuke toevoeging aan de Collection, deze wou ik al lang uit nostalgie eens spelen :)
Nu Spyro nog...? :hi5:

1992
Sanity penguin wrote:Dacht net die bugsnax toe te voegen aan bib maar ik krijg een melding dat dit niet gaat. Is dit omdat ik dan geen ps5 heb? Zou wel shitty zijn van Sony als ze dat zouden belemmeren...
Vreemd, want bij mij is dit wel gelukt (via de app).
Image

1994
Sanity penguin wrote:Dacht net die bugsnax toe te voegen aan bib maar ik krijg een melding dat dit niet gaat. Is dit omdat ik dan geen ps5 heb? Zou wel shitty zijn van Sony als ze dat zouden belemmeren...
Ik had die er al instaan voor ik de PS5 had. In de PC store gezocht op bugsnax en dan had je 2 versies: PS5-versie en PS4/PS5-versie. De PS5-versie kon ik toen 'Toevoegen aan bibliotheek'.

In de PC store laden de knoppen om iets te kopen of toe te voegen aan je bibliotheek soms niet. Hij lijkt dan niet te kunnen ophalen of je de game al hebt ofzo. Meestal als je het iets later probeert, dan lukt het wel.
Image