Re: PlayStation Plus

2002
RoyVdW wrote:Zegt me ook niks enkel JC is mss iets. Volgen ze op moet je de voorgaande gespeeld hebben?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Voor het verhaal moet je het niet spelen :p Dus neen.

Dit is pure actie, creativiteit en gewoon doen waar je zin in hebt. Wil je eens een raket aan een koe hangen en zien hoe deze door de bergen vliegt? Go ahead. Wil je anders een paar vijanden met luchtballonnen aan mekaar verbinden en ze vervolgens terwijl ze het uitschreeuwen van angdt laten ontploffen? Doe maar. Oh en die fabriek van olie opblazen zodat je playstation moeite krijgt om alle chaos te vertonen zonder framerate drops? Niks leuker dan dat!
Image

2003
Just Cause 4 heb ik al, maar nog niet aan toegekomen. Is wel een mooie game voor bij PSPlus :)

En de andere 2 zeggen me niet zo heel veel... Battle Royale is mijn ding niet en het andere is toch ook een hoop online eigenlijk.
Image

2004
Dit is pure actie, creativiteit en gewoon doen waar je zin in hebt. Wil je eens een raket aan een koe hangen en zien hoe deze door de bergen vliegt? Go ahead. Wil je anders een paar vijanden met luchtballonnen aan mekaar verbinden en ze vervolgens terwijl ze het uitschreeuwen van angdt laten ontploffen? Doe maar. Oh en die fabriek van olie opblazen zodat je playstation moeite krijgt om alle chaos te vertonen zonder framerate drops? Niks leuker dan dat!

Prachtige tekst! :lol:
Image

2007
FGras wrote:Just Cause 2 heb ik ooit op de PS3 gespeeld, nummer 3 en 4 voegen volgens mij niet veel aan die ervaring toe dus is de game nooit op mijn verlanglijstje gekomen.
Ik vond Just Cause 3 wel een toffe game, met een gigantische wereld, maar jammer genoeg was deze wereld (buiten de outposts die je moest overnemen) gewoon leeg :p Ook heel repetitief, want je moest gewoon altijd hetzelfde doen
Image

2008
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Just Cause 2 heb ik ooit op de PS3 gespeeld, nummer 3 en 4 voegen volgens mij niet veel aan die ervaring toe dus is de game nooit op mijn verlanglijstje gekomen.
Ik vond Just Cause 3 wel een toffe game, met een gigantische wereld, maar jammer genoeg was deze wereld (buiten de outposts die je moest overnemen) gewoon leeg :p Ook heel repetitief, want je moest gewoon altijd hetzelfde doen
Dat klinkt precies hetzelfde als Just Cause 2 :shhhh:

2009
NTGSruler wrote:Dit bewijst echt hoe ver ik achter kom met mijn games. We krijgen JC4 via Plus, terwijl we ook JC3 kregen via Plus, die ik tot op heden nog niet eens heb gespeeld... :lol: :O
Hier net dezelfde situatie, ik dacht ook "Huh, hadden we 3 ook niet bij PS+ gekregen?" :lol: