Goede games. Control heb ik al op disc weet niet het verschil met de ultieme editie. Die Beton game ga ik wel proberen platten als Kolm zegt dat die leuk is.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: PlayStation Plus
2073Goeie line-up! Control lijkt me erg interessant, Concrete Genie lijkt me de moeite om eens een kans te geven en alhoewel Destruction All Stars niet echt m'n ding is, was sowieso al bekend dat die er tussen zou zitten én is misschien zo gek nog niet om es met vrienden te spelen.
2074Ik dacht trouwens altijd dat concrete genie een pure VR game was. Ik moet opzoeken of in deze versie ook de VR optie zit.
2075Alleen de Control Ultimate Edition op PS4 was gratis te upgraden naar de PS5 versie. Alle andere Control versies en/of DLC aankopen niet.RoyVdW wrote:Goede games. Control heb ik al op disc weet niet het verschil met de ultieme editie. Die Beton game ga ik wel proberen platten als Kolm zegt dat die leuk is.
Aangezien we zowel de PS4 ald de PS5 versie krijgen is dat geen probleem. Ze hadden ook nog alleen de PS5 versie kunnen geven net zoals bij Bugsnax.
De main game/story is niet in VR.gamerke1992 wrote:Ik dacht trouwens altijd dat concrete genie een pure VR game was. Ik moet opzoeken of in deze versie ook de VR optie zit.
Er is wel wat DLC die enkel met de VR mogelijk is. Die DLC is eigenlijk vooral visuele pracht en niet erg moeilijk of veel doen ofzo
De DLC is ook gratis en is met een update toegevoegd aan de game.
2076Concrete genie lijkt wel leuk. Control is geweldig dus zeker spelen wie het nog niet gedaan heeft.
2077@Kolm; Klopt heb dit al opgezocht. Deze heeft dus op beide systemen een gedeelde trofeelijst aangezien deze combi 4+5 is? Dan maakt het geen verschil dat ik de disc versie heb en dit niet download. Per console zie ik op psnprofiles dat het wel dezelfde lijst is. Moet je de game voor PS5 nog apart in je bib zetten voor eventueel in de toekomst of heb je deze auto upgrade als je 4 download? Of ik kan hem enkel voor de 5 in de bib zetten en op 4 de disc versie spelen en hem zo alsnog dubbel platten?
Ze maken het best complex elke game is op dat vlak verschillend zoals sommige auto-pop dat vind ik wel overdreven. Om het even over dit te hebben
Ze maken het best complex elke game is op dat vlak verschillend zoals sommige auto-pop dat vind ik wel overdreven. Om het even over dit te hebben
2078Het zijn 2 aparte lijsten voor PS4 en PS5, je kan de platinum dus 2 keer halen.RoyVdW wrote:@Kolm; Klopt heb dit al opgezocht. Deze heeft dus op beide systemen een gedeelde trofeelijst aangezien deze combi 4+5 is? Dan maakt het geen verschil dat ik de disc versie heb en dit niet download. Per console zie ik op psnprofiles dat het wel dezelfde lijst is. Moet je de game voor PS5 nog apart in je bib zetten voor eventueel in de toekomst of heb je deze auto upgrade als je 4 download? Of ik kan hem enkel voor de 5 in de bib zetten en op 4 de disc versie spelen en hem zo alsnog dubbel platten?
Er is in dit geval geen autopop volgens een Twitter bericht van Remedy: https://twitter.com/RiotRMD/status/1354479440416399363
De ultieme versie bevat ook alle DLC en tenzij je de ultieme versie op disc hebt, heeft je disc versie geen DLC.
2079Ja dat wist ik al Kolm toch bedankt voor die uitleg Als je deze dus download heb je hem op beide systemen en kan je hem dubbel halen dat maakt dit een mooie maand dan voor iedereen
2080Toch enkele keren getwijfeld om Control te kopen, dus ben deze maand zeer blij!
2081Control wil ik wel spelen. Co-op trophies ook dacht Ik? Zou eens moeten kijken. Is Concrete Genie een leuke game?
De All Stars game ga ik wss laten passeren. Multiplayer game en blijkbaar zou je voor een stuk van de game moeten betalen ( sommige story challenges zitten achter een pay wall). Microtransactions van de ergste soort. Laat ik links liggen.
Je zou later wel ingame currency kunnen verdienen, maar sommige zaken ( zoals die story challenges) kunnen alleen met echt geld ( punten in PlayStation store) gekocht worden. Bah.
De All Stars game ga ik wss laten passeren. Multiplayer game en blijkbaar zou je voor een stuk van de game moeten betalen ( sommige story challenges zitten achter een pay wall). Microtransactions van de ergste soort. Laat ik links liggen.
Je zou later wel ingame currency kunnen verdienen, maar sommige zaken ( zoals die story challenges) kunnen alleen met echt geld ( punten in PlayStation store) gekocht worden. Bah.
2082SjahNTGSruler wrote:Control wil ik wel spelen. Co-op trophies ook dacht Ik? Zou eens moeten kijken. Is Concrete Genie een leuke game?
Oorspronkelijk was de game 70€
Dus ergens snap ik wel dat ze voor bepaalde delen geld vragen.
Het is zoals heroine of crack. Je eerste dosis krijg je gratis
Maar ik ben ook tegen paywalls daar volg ik je in. Maar dan vooral in games waar je alreeds betaald hebt.
Moest de paywalls ook in de discversie zitten welke je koopt... Ja dan klopt er iets niet
2083Het idee bij een PSPlus game is doorgaans toch dat je de volledige base game krijgt zonder DLC.ShAmPi wrote: Sjah
Oorspronkelijk was de game 70€
Dus ergens snap ik wel dat ze voor bepaalde delen geld vragen.
Het is zoals heroine of crack. Je eerste dosis krijg je gratis
Maar ik ben ook tegen paywalls daar volg ik je in. Maar dan vooral in games waar je alreeds betaald hebt.
Moest de paywalls ook in de discversie zitten welke je koopt... Ja dan klopt er iets niet
Het klinkt nu alsof ze stukken van de base game achter een paywall gestoken hebben en ik vraag me nu dus inderdaad af of dat dat ook zo zijn als je de base game zou kopen ipv de psplus versie gebruiken. Want als je de psplus versie al hebt, kan je de base game niet kopen tot je psplus vervallen is
ik las ook net op de site van gamemania dat de game geen fysieke release krijgt. Of dat enkel voor Europa is heb ik niet verder uitgezocht.
2084Gameplay achter een paywall zou ik wel raar vinden anno 2021. Dan krijg je straks een aparte player base die het spel kan spelen en een deel die enkel een veredelde demo heeft.
Hebben Fortnite en Rocket League dan niet een duidelijk genoeg een goed voorbeeld gegeven? De game is voor iedereen. En als je het gaaf vind kan je visuele upgrades kopen!
Hebben Fortnite en Rocket League dan niet een duidelijk genoeg een goed voorbeeld gegeven? De game is voor iedereen. En als je het gaaf vind kan je visuele upgrades kopen!