Re: PlayStation Plus

2087
Ik heb geen idee als die challenges nodig zijn om de platinum trophy te behalen. Als dit mogelijk is, en die challenges niet nodig zijn hiervoor, mjeh kan ik er misschien mee leven.

Dat er voor DLC moet betaald worden kan je iets over zeggen. Maar dat ze nu al stukken van de base game achter een pay wall gaan steken gaat echt mijn petje te boven.

Als je bovendien gameplay van de game bekijkt gaat dit grafisch gezien geen topper worden op de PS5. Het streeft het succes van Rocket League na, maar dat zal moeilijk zijn daar in te slagen. Het zal zeker een bepaald genre publiek aantrekken, maar er zijn genoeg en betere games voor mij persoonlijk om er mijn tijd in te steken.
Image

Re: PlayStation Plus

2090
NTGSruler wrote:Ik heb geen idee als die challenges nodig zijn om de platinum trophy te behalen. Als dit mogelijk is, en die challenges niet nodig zijn hiervoor, mjeh kan ik er misschien mee leven.

Dat er voor DLC moet betaald worden kan je iets over zeggen. Maar dat ze nu al stukken van de base game achter een pay wall gaan steken gaat echt mijn petje te boven.

Als je bovendien gameplay van de game bekijkt gaat dit grafisch gezien geen topper worden op de PS5. Het streeft het succes van Rocket League na, maar dat zal moeilijk zijn daar in te slagen. Het zal zeker een bepaald genre publiek aantrekken, maar er zijn genoeg en betere games voor mij persoonlijk om er mijn tijd in te steken.
Ik denk nu net dat het grafisch prachtig zal zijn. Gameplay gewijs vrees ik beetje voor de zaak ^^

Ach nog paar daagjes en ik zal het wel eens downloaden.
Image