Re: PlayStation Plus

213
Ik vind de playstation plus spellen tot nu toe erg leuk. Heb alleen nog ether one nog niet uitgeprobeerd, maar toen ik die wou spelen begon opeens een updatebestand van 3 GB te downloaden :? Hohokum vind ik een beetje raar, maar op zich wel grappig. Guacamelee vind ik echt leuk en race the sun en unfinished swan zijn beiden ook erg leuk :cool:

Toen ik ze ging downloaden, stond er bij hohokum dat het 7 GB was, maar toen die aan het downloaden was, was die maar iets van 2GB. Dat was ook zo bij unfinished swan :think:
Image

Re: PlayStation Plus

215
minermb wrote:Ik vind de playstation plus spellen tot nu toe erg leuk. Heb alleen nog ether one nog niet uitgeprobeerd, maar toen ik die wou spelen begon opeens een updatebestand van 3 GB te downloaden : ? Hohokum vind ik een beetje raar, maar op zich wel grappig. Guacamelee vind ik echt leuk en race the sun en unfinished swan zijn beiden ook erg leuk :cool :

Toen ik ze ging downloaden, stond er bij hohokum dat het 7 GB was, maar toen die aan het downloaden was, was die maar iets van 2GB. Dat was ook zo bij unfinished swan :think:
Vermoedelijk is dat de totale size van alle files voor alle platformen samen dan ofzo.
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Heeft het zwanenspel een gedeelde trophielijst? Anders speel ik hem wel dubbel denk :D
Geen gedeelde lijst. Je kan 3 keer 100% halen als je PS3, PS4 en PSVita hebt :smug:
Helaas geen triple platinum :p
Daar heb je Sound Shapes voor :p Die is dan ook nog een cross-trophies waardoor je de game niet eens hoeft te herspelen. Beetje goedkoop... maar ach xD
Image

Re: PlayStation Plus

219
Jeej games van de maand zijn bekend. :)

Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
Cloudberry Kingdom (PS3)
Futuridium (PS4 & PS Vita)
Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)

Het enige interessante is MGS, maar die heb ik al. Wel een aanrader voor iedereen die hem nog niet gespeeld heeft.
Image

Re: PlayStation Plus

220
Maxidomino wrote:Jeej games van de maand zijn bekend. :)

Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
Cloudberry Kingdom (PS3)
Futuridium (PS4 & PS Vita)
Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)

Het enige interessante is MGS, maar die heb ik al. Wel een aanrader voor iedereen die hem nog niet gespeeld heeft.
Die metal Gear solid maakt voor mij de maand al goed. De rest moet ik nog eens bekijken.
Image

Re: PlayStation Plus

222
Metal Gear Solid: Ground Zeroes: Deze wou ik in de paassale nog kopen. Gelukkig dat ik het niet gedaan heb. Ik hoop wel dat ik met het verhaaltje kan volgen.
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition: Ziet me er niet tof uit.
Call of Juarez: Gunslinger: Heb ik al, maar het is wel de moeite.
Cloudberry Kingdom: Is dit niet dat veel te moeilijk spel? Rip controller.
Futuridium: Gaat waarschijnlijk weer iets zijn wat ik niet veel ga spelen.
Super Exploding Zoo: Volgens mij wel tof op de vita.
Image

Re: PlayStation Plus

224
Maxidomino wrote:Jeej games van de maand zijn bekend. :)

Metal Gear Solid: Ground Zeroes (PS4)
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
Cloudberry Kingdom (PS3)
Futuridium (PS4 & PS Vita)
Super Exploding Zoo (PS4 & PS Vita)

Het enige interessante is MGS, maar die heb ik al. Wel een aanrader voor iedereen die hem nog niet gespeeld heeft.
MGS en Call of Juarez voor mij :D
Image