Re: Trophy Leaderboards II

211
Ik denk dat ik toch alweer voor een tijdje op alles ga blijven stilstaan :P
Misschien moet ik toch even doorzetten met WRC 5 voor nog een platinum :q:

Re: Trophy Leaderboards II

212
Ik ga ook nog een tijdje blijven stilstaan nu, nog 20 trophies tot 9000 en daar zou ik graag de platinum van Evolve van maken. :lol:
Helaas moet ik nog 10 vd 12 hunters masteren en met 1 hunter ben je zo 4-5u bezig :q:

Edit: Nog 9 te gaan... alleen de 3-star mastery van laatste assault duurde al iets meer dan 2u. 1- en 2-star mastery had ik van het weekend al paar uur in gestoken.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

214
Zenmaster heeft nu al ruim 8 maanden zijn gezicht niet meer vertoond op het forum en meer dan 7 maanden geen trophy´s behaald met gamen. Dit gebrek aan belangstelling, misschien veroorzaakt door privé omstandigheden, is voor de leden van de Leaderboard Group aanleiding om zenmaster uit de scores te verwijderen vanaf de volgende telling.

Het besluit was unaniem, maar blijft toch een zaak van `jammer`.

Dit houdt o.m. in dat hij zijn gouden medal gaat verliezen aan paveman. Het brengt echter wel de spanning terug, vooral in Rarity.
Image
Het omcirkelde groepje dat elkaars warmte zocht, zal de komende periode wellicht wat vaker van plaats verwisselen bij de strijd om de medals! :cool:

Succes allemaal! :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

215
Jammer dat het zover is gekomen... Het blijft natuurlijk wel zo dat zodra zenmaster weer actief wordt hij zich altijd weer kan aanmelden, dus wat dat betreft...
Wel ook een beetje jammer dat ik niet meer jacht op zijn plekje kan maken (een plekje stijging 'krijgen' just doesn't feel the same). Nou ja: dan maar jacht op de ruler maken, zeker? :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

216
Ik verwacht niet dat zenmaster zo maar ineens weer terugkomt. Van hem verwacht ik ook geen spelletjes in die zin dat hij zich aanmeldt, 2 trophy's haalt en dan weer verdwijnt.
Toch willen we geen precedenten scheppen en zal ook zenmaster weer enige tijd belangstelling moeten tonen voordat hij weer opnieuw in de scores kan worden opgenomen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

217
paveman wrote:Jammer dat het zover is gekomen... Het blijft natuurlijk wel zo dat zodra zenmaster weer actief wordt hij zich altijd weer kan aanmelden, dus wat dat betreft...
Wel ook een beetje jammer dat ik niet meer jacht op zijn plekje kan maken (een plekje stijging 'krijgen' just doesn't feel the same). Nou ja: dan maar jacht op de ruler maken, zeker? :D
Dat probeer ik al zolang... Maar hoe meer games, hoe lastiger het is om die rarity nog te beïnvloeden :p
Image

Re: Trophy Leaderboards II

219
Ik wou PSNProfiles gebruiken als motivatie om mijn backlog weg te werken, maar dat ging niet met allerlei rommel ertussen.
Daarom heb ik besloten om de trophies van games die ik niet meer heb of niet meer wil (PS+), en dus ook niet meer ga spelen, te verbergen.

Enerzijds zijn een aantal games met 1% completion ofzo weg, anderzijds zijn ook een aantal platinums van HD collections weg (ik wou enkel de originele in mijn collectie houden).

Voor de leaderboards maakt het blijkbaar bijna niks uit.

Re: Trophy Leaderboards II

220
Tjeefkeuh wrote:Ik wou PSNProfiles gebruiken als motivatie om mijn backlog weg te werken, maar dat ging niet met allerlei rommel ertussen.
Daarom heb ik besloten om de trophies van games die ik niet meer heb of niet meer wil (PS+), en dus ook niet meer ga spelen, te verbergen.

Enerzijds zijn een aantal games met 1% completion ofzo weg, anderzijds zijn ook een aantal platinums van HD collections weg (ik wou enkel de originele in mijn collectie houden).

Voor de leaderboards maakt het blijkbaar bijna niks uit.
Met dat laatste ben ik het niet helemaal met je eens, kijk maar:
Laatste telling, zie eerste posts:
Overall: Level 24 - 92%
nu: Level 23 - 55%
Laatste telling: Platinums: 64
nu: 57
Laatste telling: Completion: 58,14%
nu: 62,39%
Laatste telling: Rarity: 44,26%
nu: 44,25%

Rarity berust eerder op toeval denk ik daar de eerste trophy's vaak ook de slechtste rarity rates kennen.
We zullen ons aan de spelregels moeten houden en een H achter jouw naam moeten schrijven. Je doet daarom bij Completion en Rarity niet langer mee om de medals. Jammer.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

221
Tjeefkeuh wrote:Ik wou PSNProfiles gebruiken als motivatie om mijn backlog weg te werken, maar dat ging niet met allerlei rommel ertussen.
Daarom heb ik besloten om de trophies van games die ik niet meer heb of niet meer wil (PS+), en dus ook niet meer ga spelen, te verbergen.

Enerzijds zijn een aantal games met 1% completion ofzo weg, anderzijds zijn ook een aantal platinums van HD collections weg (ik wou enkel de originele in mijn collectie houden).

Voor de leaderboards maakt het blijkbaar bijna niks uit.
:think: Die snap ik niet zo goed. Just out of curiosity: hoe werkt dit dan voor jou? Of bedoel je dat je games in je backlog al eens hebt opgestart en het hiermee dan bij kunt houden?
Image

Re: Trophy Leaderboards II

222
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik wou PSNProfiles gebruiken als motivatie om mijn backlog weg te werken, maar dat ging niet met allerlei rommel ertussen.
Daarom heb ik besloten om de trophies van games die ik niet meer heb of niet meer wil (PS+), en dus ook niet meer ga spelen, te verbergen.

Enerzijds zijn een aantal games met 1% completion ofzo weg, anderzijds zijn ook een aantal platinums van HD collections weg (ik wou enkel de originele in mijn collectie houden).

Voor de leaderboards maakt het blijkbaar bijna niks uit.
:think: Die snap ik niet zo goed. Just out of curiosity: hoe werkt dit dan voor jou? Of bedoel je dat je games in je backlog al eens hebt opgestart en het hiermee dan bij kunt houden?
Dat laatste dus ja. Ik haal wel graag trophies in games die ik goed vind, maar constant games in mijn lijst zien staan die ik nooit wou afwerken zorgde er voor dat er ik er in het algemeen weinig plezier meer uit haalde. Hier en daar zaten er dan nog games tussen met een 5-tal % die ik niet eens zelf heb opgestart (mijn account staat ook op een vriend zijn PS4).

Re: Trophy Leaderboards II

223
Voor mij is het echt trophyhunten alweer tijdje wat minder. Mss met de kerstperiode terug wat ophalen. Platinums 100 is al tijdje in zicht maar CoD WW2 en Gran Turismo Sport gooien roet in het eten. Vooral die laatste :jip:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

224
Gaan we het zo doen onze Zenmaster ontwaarden uit de lijst :L: Hij had haast bloedende duimen en een ontstoken pees door/tijdens MGS4 dat kunnen we onmogelijk vergeten. (en die titel heeft ie van mij gekocht hihih) Voor mij is platinum hunten een parttime job als je mij eruit zwiert dan delete ik mijn profiel hier !! :lol: Mja idd belangstelling tonen en ooit een trophy halen çava. Kan proberen om brons en Paveman in te halen qua plats maar ik zal NTGS voor moeten blijven :smug: Rarity en overall maak ik nooit kans haha.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

225
RoyVdW wrote:Gaan we het zo doen onze Zenmaster ontwaarden uit de lijst :L: Hij had haast bloedende duimen en een ontstoken pees door/tijdens MGS4 dat kunnen we onmogelijk vergeten. (en die titel heeft ie van mij gekocht hihih) Voor mij is platinum hunten een parttime job als je mij eruit zwiert dan delete ik mijn profiel hier !! :lol: Mja idd belangstelling tonen en ooit een trophy halen çava. Kan proberen om brons en Paveman in te halen qua plats maar ik zal NTGS voor moeten blijven :smug: Rarity en overall maak ik nooit kans haha.
We 'zwieren' niemand er zo maar uit. Indien iemand nu al bijna 9 maanden niet op het forum geweest is en al in 8 maanden geen trophy meer heeft gehaald, dan mogen we wel een gebrek aan belangstelling vaststellen. Door zijn positie bij Rarity blokkeert hij collega trophyhunters mogelijkheden te groeien in de lijst. Een positie die hij tijdens het gamen minder makkelijk zou kunnen houden.
In het uiterste geval zou Zenmaster zelfs door niets te doen de platinum medal (tijdelijk) van NTGSruler kunnen overnemen indien ruler iets gewildere games zou gaan spelen.

Mocht Zenmaster terugkomen en gedurende enige tijd laten zien dat hij weer serieus bezig is met gamen en zich een volwaardig lid toont van onze community, dan kan hij zeker weer terug worden opgenomen. Dus zeg nooit nooit! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu