Re: PlayStation Plus

2102
Mooie maand!

En voor diegene die PSVR hebben is Farpoint een echte aanrader. Zeker in combinatie met een aim controller.

Misschien dat de online ook weer tot leven komt nu. Ik heb maar 1 keer iemand gevonden om online mee samen te spelen.
Image

2105
FFVII had ik al en in de opmerkingen staat ook dat de PSPlus versie geen toegang geeft tot de PS5 upgrade.
Detail: Eens je de game voor PSPlus hebt 'gekocht' kan je hem niet meer echt kopen tot je PSPlus vervalt... Of er moet echt een aparte PS4+PS5 versie komen, maar is een algemeen probleem dat je PSPlus games niet meer digitaal echt kan kopen.

Farpoint had ik ook al, maar nooit aan toegekomen.

Maquette leek me wel een aparte en leuke game en die zal ik dan ook wel een keer spelen denk ik.

Remnant weet ik nog niet of het wat voor me is, lijkt dat je dit inderdaad in co-op kan spelen.
Image

2107
Wauw, ik had niet verwacht dat FF VII Remake ooit bij Plus zou komen. Dat is nog es een klepper van formaat!
@FGras: ik weet niet meer welke FF je gespeeld hebt, maar behalve heel misschien XV is deze eigenlijk niet met een andere FF te vergelijken. Zelfs (of juist) niet met FF VII.
Image

PlayStation Plus

2108
paveman wrote:Wauw, ik had niet verwacht dat FF VII Remake ooit bij Plus zou komen. Dat is nog es een klepper van formaat!
@FGras: ik weet niet meer welke FF je gespeeld hebt, maar behalve heel misschien XV is deze eigenlijk niet met een andere FF te vergelijken. Zelfs (of juist) niet met FF VII.
Final Fantasy XIII en een tijdje een top down variant op de telefoon.

XV leek mij nog wel aardig, maar daar moet je flink wat tijd voor vrij maken.

De grote hoeveelheid bossfights, het vage verhaal en overdreven japanse emoties spraken mij vooral tegen.

2113
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote:Maquette is een puzzel game waar je wel wat out of the box moet nadenken door een soort recursieve wereld :)

Ain't gonna lie... Ziet er echt nog wel een heel erg tof spel uit! Ga ik zeker en vast proberen!
Ja ik heb net de trailer ook gekeken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er goed uit!

2115
FGras wrote:
paveman wrote:Wauw, ik had niet verwacht dat FF VII Remake ooit bij Plus zou komen. Dat is nog es een klepper van formaat!
Final Fantasy XIII en een tijdje een top down variant op de telefoon.

XV leek mij nog wel aardig, maar daar moet je flink wat tijd voor vrij maken.

De grote hoeveelheid bossfights, het vage verhaal en overdreven japanse emoties spraken mij vooral tegen.
FF XIII is net ook een van de minste delen in de serie. Nou zit er in elk deel genoeg overdreven Japanse emoties, maar XIII spant wat dat betreft echt de kroon (normaal kan ik dat nog wel redelijk hebben, maar hier werd het ook mij teveel). De VII Remake is ook nog eens niet gigantisch lang en heeft maar een paar lastigere bossfights.... als je FF nog eens een kans wil geven is dit toch een van de betere om mee te beginnen, lijkt mij.
Image