134: little adventure on the prairie
135: 36 FRAGMENTS OF MIDNIGHT
136: a way out
Re: Pronken met je Platinums
2238Plat 66 far cry 3 classic edition
Wel nie zonder slag of stoot want probleem gehad me missie waardoor ik helemaal opnieuw ben moeten beginnen en dan nog de voorlaatste trophy die ook maar rare kuren had. Blij dat hij nu toch gelukt is :-)
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Wel nie zonder slag of stoot want probleem gehad me missie waardoor ik helemaal opnieuw ben moeten beginnen en dan nog de voorlaatste trophy die ook maar rare kuren had. Blij dat hij nu toch gelukt is :-)
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2239Mooi dat t probleem is opgelost idd sterche! Congrats!!
#124 Steins; Gate
Goede visual novel. Past naar het einde toe begreep ik hoe goed dit verhaal nou eigenlijk in elkaar zit. Fantastisch geschreven!
#124 Steins; Gate
Goede visual novel. Past naar het einde toe begreep ik hoe goed dit verhaal nou eigenlijk in elkaar zit. Fantastisch geschreven!
2240Zelfde als fsterchele23: Platinum 235: Far Cry 3
Had hem al wat eerder kunnen hebben maar moest even wachten op trophy 15.000
Had hem al wat eerder kunnen hebben maar moest even wachten op trophy 15.000
2241#26 Asassin's Creed: Origins
Was wel zeer tijdrovend om elke plek te clearen!
Was wel zeer tijdrovend om elke plek te clearen!
2242Platinum 236: The Mummy Demastered
Zeker aan te raden voor metroidvania fans
Zeker aan te raden voor metroidvania fans
2244Congrats Rushifel! Dat is best een lastige om binnen te halen, toch?
Zelf heb ik deze (een stuk sneller dan verwacht) gehaald:
#125 Pro Evolution Soccer 2018
2245Valt mee hoor. Ik had de platinum al van het origineel op de ps3. Als je weet hoe alles moet is het alleen een kwestie van tijd.paveman wrote:Congrats Rushifel! Dat is best een lastige om binnen te halen, toch?
2247 124 Vatzige Mannen aan Zee
Best saai spel na 3 keer en jemoet het spel op 12 verschillende manieren uitspelen door andere keuzes te maken. 10 minuten ongeveer per keer. Sale voor €4.
125 Puzzel Showdown
Mooie graphics en wel ontspannend. Die 510 puzzel is kwestie van goeie foto met veel kleuren en alle mogelijke hulp aanzetten. Sale voor maar €2.
126 Monster Jam: Verpletter Het
Valt goed mee best graaf. Veel beter dan die Slagvelden indertijd. Sale voor €8.
Aangezien deze allemaal in sale stonden en een makkelijke plat hebben best vermakelijk
Best saai spel na 3 keer en jemoet het spel op 12 verschillende manieren uitspelen door andere keuzes te maken. 10 minuten ongeveer per keer. Sale voor €4.
125 Puzzel Showdown
Mooie graphics en wel ontspannend. Die 510 puzzel is kwestie van goeie foto met veel kleuren en alle mogelijke hulp aanzetten. Sale voor maar €2.
126 Monster Jam: Verpletter Het
Valt goed mee best graaf. Veel beter dan die Slagvelden indertijd. Sale voor €8.
Aangezien deze allemaal in sale stonden en een makkelijke plat hebben best vermakelijk