Re: Trophy Leaderboards II

226
RoyVdW wrote:Gaan we het zo doen onze Zenmaster ontwaarden uit de lijst :L: Hij had haast bloedende duimen en een ontstoken pees door/tijdens MGS4 dat kunnen we onmogelijk vergeten. (en die titel heeft ie van mij gekocht hihih) Voor mij is platinum hunten een parttime job als je mij eruit zwiert dan delete ik mijn profiel hier!! Mja idd belangstelling tonen en ooit een trophy halen çava. Kan proberen om brons en Paveman in te halen qua plats maar ik zal NTGS voor moeten blijven :smug: Rarity en overall maak ik nooit kans haha.
Wellicht dat je een grapje maakt en dat het niet de bedoeling is dat we hier serieus op reageren, maar Sora heeft natuurlijk volledig gelijk. Daarbij heeft hij het eerst ook nog eens aan alle moderators van dit topic voorgelegd en waren we het er unaniem over eens om precies de redenen die Sora noemt. Als zenmaster zich weer toont zal hij uiteraard direct weer in genade worden aangenomen en in de lijsten worden opgenomen.

Ik zou zeggen: haal me vooral in! :) Dan heb ik ook weer even iets om voor te strijden. De meeste games die ik speel/plats die ik haal/wil halen zijn vrij tijdrovend en gezien mijn beperkte tijd ben ik dus een uitermate geschikt doelwit ;). Als je me vervolgens voorbij steekt verkoop ik gewoon mijn onderneming, laat ik mijn kinderen versneld opgroeien en stop ik voorlopig met sporten en andere sociale verplichtingen om mijn plek weer op te eisen :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

227
Dat is goede humor paveman. Succes gewenst als zaakvoerder. En ja hoor idd als je mijn schrijfstijl iets of wat kent weet je dat ik zwans ivm zenmaster en andere troep. In feite maakt mij deze klassifisering geen hol uit het is voor't plezier en geen competitie verdien er toch niks mee.

Heb ergens wel gelezen dat Sony nu adhv je punten of platina aantal tegoedbonnen wil geven voor PSN dat zou mooi zijn.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards II

228
RoyVdW wrote: Heb ergens wel gelezen dat Sony nu adhv je punten of platina aantal tegoedbonnen wil geven voor PSN dat zou mooi zijn.
Enkel in de VS, en pas vanaf ge u inschrijft, reeds gehaalde trophies tellen niet.
100 silver trophies zijn 100 punten, 25 gold 250 en 10 platinum 1000. 1000 punten zijn wel maar een bon van $10 waard.
Wat wel een positief gevolg kan zijn is dat Sony releases van brolgames met belachelijk simpele platinums zou kunnen beperken.
We willen geen Steam-situatie denk ik.

Re: Trophy Leaderboards II

229
Momenteel lig ik met longontsteking op bed en geloof me, er zijn lievere dingen waarmee je op bed wilt liggen. Momenteel dus even geen zin of tijd voor nieuwe lijsten. Ook later zullen we als forumleiding weer wat extra tijd willen besteden aan de PXtR forum en - game Awards 2017.

Mijn excuses voor de opgelopen vertragingen. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

231
Sora_Lizard wrote:Momenteel lig ik met longontsteking op bed en geloof me, er zijn lievere dingen waarmee je op bed wilt liggen. Momenteel dus even geen zin of tijd voor nieuwe lijsten. Ook later zullen we als forumleiding weer wat extra tijd willen besteden aan de PXtR forum en - game Awards 2017.

Mijn excuses voor de opgelopen vertragingen. :(
Uuurggh verzorg je!!
Die update kan wel wachten.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

232
Ruim twee maanden zijn er geen updates geweest bij de leaderboards. Enerzijds door ziekte en anderzijds door de bezigheden rondom de Awards.

Is er in deze tijd dan wat gebeurd dan? Nou, ik zou zeggen van wel.. Zenmaster is uit de lijst verwijderd vanwege gebrek aan belangstelling en Tjeefkeuh heeft maar liefst 450 trophy’s op ‘hidden’ gezet waaronder 7 platinums! Verder zijn er 5 mensen die een level gestegen zijn: fsterchele23, Kolm, paveman, Sanity penguin en Stany7.

Eenendertig (31!) platinums zijn er gescoord! Absolute koploper is Sanity penguin met 6 plats gevolgd door, nee niet coolgamer, maar paveman en RoyVdW met ieder 4 plats. Nu pas volgt coolgamer geëvenaard door Kolm met ieder 3 plats. Maar liefst 4 mensen behaalden elk 2 plats: daviduvel, fsterchele23, Mr.Wolf en NTGSruler. Nog 3 plats worden verdeeld tussen Elexus, Marty en Maxidomino.

Puf puf, dat was een hele lijst. Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Fsterchele23, Kolm, paveman, Sanity penguin en Stany7 stijgen een level. Deze keer zit het hem in een level stijgen, niet meer en niet minder.
Sanity en Mr.Wolf klimmen een of meer plaatsen terwijl Tjeefkeuh en gamerke1992 elk een plek zakken.

Platinums:
Zie boven!
Sora en Mr.Wolf wisselen weer van plaats waarbij Mr.Wolf een plaats stijgt en Sora er een zakt. Eigen schuld zou ik zeggen, moet hij maar wat meer gamen!

Completion:
Hier is wel een en ander gebeurd! Bijna iedereen stijgt een plaatsje door het verdwijnen van Zenmaster. Bekijk even de lijst!

Rarity:
Boem! Kijk maar eens naar de lijst!
Zenmaster raakt zijn gouden medal kwijt.
Paveman levert zijn zilveren in maar krijgt er een gouden medal voor terug.
Kolm levert haar bronzen medal in en krijgt er een zilveren voor terug.
Met0t0 behaalt zijn eerste medal bij de Trophy Leaderboards. Gefeliciteerd!


Zo, dat is ook weer gebeurd. Ik zal mijn best doen om de volgende update iets eerder te doen. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

233
Hoppa, een hoop veranderingen! :love:

Eens kijken of ik de komende tijd nog wat platinum trophies kan halen, ik was blijkbaar wat aan het slabakken de afgelopen 2 maanden :shhhh:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

234
Smaakt dat? Gebakken sla? Of val je daar van af? :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

235
Target: Sora --> geëlimineerd
Next Tango --> Met0t0

Neenee, hopelijk kan tegen de volgende leaderbords nog battlefield en dishonored behalen
Image

Re: Trophy Leaderboards II

238
Bedankt voor alweer een mooie update :)
Leuk dat ik bij rarity zo hoog sta, terwijl ik er op zich geen moeite voor doe :P Langs de andere kant: ik laat vaak makkelijke trophies liggen omdat ik er gewoon geen zin meer in heb om daarvoor een game opnieuw te spelen en de games die ik graag volledig speel, zijn vaak met iets moeilijkere trophies. Dat verklaart het misschien :P

Re: Trophy Leaderboards II

239
Haal mij maar uit de lijst. Ik ga geen tijd meer steken in trophies die ik zou kunnen steken in andere games (op andere consoles). Proficiat aan degene onder mij :P

Re: Trophy Leaderboards II

240
Naar welk platform ben je overgestapt Tjeefkeuh?
@#met0t0: same here. Ongelofelijk dat ik een gouden medal op Rarity heb....! :think:
Bij mij is het denk ik vooral dat ik veel RPG's speel en de meeste mensen ver voor het einde van dat soort games al afhaken. Daarnaast kan ik het bijna elk jaar niet laten toch maar een nieuwe PES te kopen en vervolgens platinum te halen. Ook zo'n game waarbij het gros de game op een compleet andere manier speelt.
Image