Re: PlayStation Plus

2266
de games zijn officieel:
Image

En dan de volgende psvr games:
Walking Dead: Saints & Sinners
Until you fall
The Persistence (heeft ook een update gehad zodat je zonder VR kan spelen en een gratis ps5 versie. Geen idee welke versie we krijgen)

Natuurlijk heb ik alles al behalve First Class Trouble, maar die is dan ook nog niet uit :lol:
Image

2267
Ben ik de enige die bij dat stukje van First Class Trouble in de State of Play van gisteren aan Among Us moest denken?
ik heb Among us nog maar 2-3 keer gespeeld tijdens een digitale boardgame avond met een paar vrienden maar dan nog kreeg ik meteen dat gevoel...
En achteraf misschien ook een beetje een 'Assassin's Creed Brotherhood/Revelations online spelen'-gevoel.
Dus ook het gevoel van 'online gedoe dus laat maar zitten' :P

Kingdom of Amalur en Persistence had ik al.
Misschien dat Walking dead en Until you fall wat voor me zijn. Until fall lijkt me wat 'Beat Saber'-achtig maar dan iets lager tempo en andere contect.

En de andere twee... nvm :lol:
Image

2275
Nieuwe abo aangeschaft bij GM voor 38.98 euro. Was eigenlijk nodig want abo verliep op 28-01-2022. Nu dus weer goed tot 2023. Wel even uitvogelen hoe je automatisch verlengen weer afzet.

edit: gelukt om automatisch verlengen uit te zetten. Heel wat makkelijker dan vroeger, gewoon store, 3 puntjes, abonnementen en uitzetten. Heb gekozen omdat ik niet tevreden ben met de gratis maandelijkse games waarom ik dit uitschakel :lol:
Image

2278
NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 18:19 Misschien binnenkort terug meer eens je gamekamer terug op orde is ;) En plus heb je niet nodig om te gamen.
Het begint in orde te komen, hopelijk volgende week de gamekamer in orde zetten! En ik heb toch liever PS+ om mijn savefiles op te slaan ;)

2280
NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 19:19 Das inderdaad een goede optie. Wist je dat je op de PS5 kon zien hoeveel ruimte je over hebt in de cloud? ;) Zou toch maar die PS5 aanschaffen!
Dat kan je op PS4 ook :q: :P
Al is het daar een balkje met een percentage bij en als je niet weet waarvoor het balkje is... dan heb je geen flauw idee :L:

Overigens: Het probleem is eigenlijk niet hoeveel ruimte je vrij hebt, maar hoeveel files je erop hebt staan. Die 100GB ruimte krijg je nooit vol omdat je maar maximum 1000 savefiles erop mag hebben staan en de meeste saves maar 10MB zijn. En het aantal saves in de cloud heb ik nog nergens kunnen vinden? :think:
Image