Re: Pronken met je Platinums

2318
Proficiat allemaal! :cool:

@Marty: Ik wacht al 3 jaar op een patch van Calvino Noir... 1 persoon heeft 100% omdat hij alle behalve 1 glitched trophy had gehaald voor de patch. Na de patch heeft hij die laatste trophy gehaald. Maar na de patch waren er allerlei andere dingen stuk waardoor meerdere trophies niet meer te halen zijn. Gek genoeg is die gepatchte trophy mij ook niet gelukt. En op Steam hebben ze wel alles gefixt :(
Image

2321
#131 Rayman Legends (PS Vita)
Image

Met enige dank aan kolm om me erop te attenderen dat het halen van een platinum cup (behalve jarenlang op een game storten om net zo goed als de beste ter wereld te worden) mogelijk is met glitch. Gister was die glitch er weer :D
Image

2323
Kolm wrote:Haha, geweldig! Je geduld werd uiteindelijk toch nog beloond! :cool:
Op PS4 waren er toch iets meer mensen actief waardoor je met heel wat oefening vroeg of laat wel een keer kans maakte,maar op psvita was dat helaas anders... :|
Precies. Het ironische is dat de trophy 'would've made sense' op PS3 en PS4, maar niet op Vita. De trophy zit alleen op de.... juist: Vita versie!! Echt een bizarre keus van Ubi in dit geval. Dat maakt de nasmaak van verder een fantastische game alsnog een beetje bitter.

Ik hield het inmiddels al een tijdje niet meer in de gaten, maar dankzij een mailtje van PSNProfiles (ik had ingesteld dat ik een mailtje zou krijgen bij een nieuw bericht) was ik er alsnog op tijd bij :D
Image

2324
paveman wrote:Precies. Het ironische is dat de trophy 'would've made sense' op PS3 en PS4, maar niet op Vita. De trophy zit alleen op de.... juist: Vita versie!! Echt een bizarre keus van Ubi in dit geval. Dat maakt de nasmaak van verder een fantastische game alsnog een beetje bitter.

Ik hield het inmiddels al een tijdje niet meer in de gaten, maar dankzij een mailtje van PSNProfiles (ik had ingesteld dat ik een mailtje zou krijgen bij een nieuw bericht) was ik er alsnog op tijd bij :D
Ook op PS3 en PS4 werd een diamond steeds lastiger doordat er minder en minder spelers waren. Maar het ging iets minder snel achteruit dan op de PS4. Ik heb hem ook maar 1 keer gehaald op PS4 en moest toen top 50 zijn geloof ik.
Dit is wel een leuke om van je backlog te schrappen! :lol:
Image