Re: PlayStation Plus

2431
Dat eerste wat je zegt is echt een feit! Wat een zooi allemaal! En ja makkelijke platinums, ik heb er ook wel een deel, maar tegenwoordig is het echt erg. Bij wijze van spreken 10x op X drukken en je hebt de :Tp:

Het zal wel met beide te maken hebben.

PS1 en 2 games zijn inderdaad nog iets anders, maar voor bepaalde PS3 games zijn er later idd patches met trophies toegevoegd. Maar dat was dan weer anders en makkelijker om te doen.

Tijd zal het uitwijzen. Om er nu speciaal een Premium abo voor te nemen, denk het persoonlijk niet. Maar trophies toevoegen aan een oude game, geeft toch wel een reden om die game eens opnieuw te spelen.
Image

2432
Voor PS3 games was het wel zo dat de ontwikkelaars dit zelf toevoegden. Zij hadden natuurlijk volledige toegang tot de originele broncode, zijn bekend met deze broncode (als het goed is toch :lol:) en kunnen dan daarna zo'n nieuw installatiebestand maken.

Is toch wel anders dan wat ze nu willen doen :)

Ik blijf voorlopig gewoon bij essential... Als het niet met streamen zou zijn, kan ik het misschien ooit nog overwegen maar zelfs dan nog... backlog is groot genoeg! Het is vooral interessant voor mensen die net op het playstation platform komen vind ik.
Image

2434
Ik denk ook niet dat trophies bij oudere games zoveel mensen zouden overtuigen om toch een duurdere formule te nemen. Zeker niet omdat ze het vermoedelijk alleen voor de grootste en populairste games zouden doen wegens te kostelijk/arbeidsintensief.
Voor mensen die bv. van pc of Xbox overkomen is het streamen van zoveel games (als het vlot lukt) wel prachtig natuurlijk :)

2436
En de versie met alle * en ** en iets meer details:
https://blog.playstation.com/2022/05/16 ... e-service/

Voor mij nog steeds geen reden om naar een hoger niveau te schakelen: Ik heb de meeste al en degene die ik nog niet heb, heb ik nog niet met een reden :q:

En het streamen van PS3 games... gaat hem voor mij niet echt worden. Heel veel games lijken het ook niet maar het zou niet de volledige lijst zijn, dus afwachten.
Wel benieuwd of ze voor Enslaved: Odyssey to the West ook de DLC erbij doen want die is ondertussen al enkele jaren delisted in veel regio's. In sommige regio's is er nog wel een complete edition beschikbaar, maar niet in EU.

De hogere tiers blijven dus vooral interessant voor mensen die net (opnieuw) kennismaken met het Playstation platform.
Image

2438
Kolm wrote: En de versie met alle * en ** en iets meer details:
https://blog.playstation.com/2022/05/16 ... e-service/

Voor mij nog steeds geen reden om naar een hoger niveau te schakelen: Ik heb de meeste al en degene die ik nog niet heb, heb ik nog niet met een reden :q:
Thanks! Als je het meeste hebt gespeeld is er idd geen reden.
NTGSruler wrote: 16 May 2022 18:38 Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het onnodig complex met al die bundels en tiers. Het stoot mij zelfs af om het allemaal te lezen.
Eens, het is wat complex inderdaad. Xbox Gamepass is geloof ik lekker simpel. Gewoon 1 abonnementsvorm en klaar. Voor mij zitten er wel een boel games in de Playstation Plus Extra die ik nooit heb gespeeld en wel wil proberen.

Extra: De spiderman games, Ghost of Tsushima Directors Cut, Death Stranding Director Cut, Gravity Rush, Infamous First Light, LBP3, Locoroco, Patapon, Tearaway, Cities Skyline, FarCry4.

Premium: Hier zit niet echt veel soeps. Wel verassend dat ze Motorstorm Apocalypse er in hebben gegooid sinds dit voornamelijk een online game was en de servers al een aardige tijd geleden offline zijn gehaald. Zonder de online modus kan je geeneens auto customisations vrijspelen.

2440
Mijn vrouw had gehoopt op tomb raider games daterend van PS1 bij de premium, maar inderdaad niet veel soeps op dit moment.
Ik doe wel de upgrade naar Extra. Spiderman Miles Morales en Marvel’s Guardians of the Galaxy zijn al genoeg om dit er voor mij het eerste jaar uit te halen.
Image

2442
Het gerucht dat PS1 classics trophies krijgen wordt nu toch wat minder gerucht en meer werkelijkheid :O
Misschien dat het wel enkel is voor de PS1 classics die aan PSPlus worden toegevoegd? :think:
Incoming From Bend Studio:

Agency intel reports that Syphon Filter will include Trophies when it arrives on the all-new PlayStation Plus.
https://forum.psnprofiles.com/topic/126 ... -trophies/
Image

2443
Er is ook naar buiten gekomen dat Syphon Filter trophies zou mee krijgen. Mja ik dacht het wel dat ze dit gingen doen. Er moet ergens meerwaarde zijn om mensen te doen upgraden. Hopelijk doen ze het dan goed met niet al te makkelijke trophylijsten. Dan worden deze games dan toch wat exclusiever.
Image

2445
NTGSruler wrote: 20 May 2022 08:46 Er is ook naar buiten gekomen dat Syphon Filter trophies zou mee krijgen. Mja ik dacht het wel dat ze dit gingen doen. Er moet ergens meerwaarde zijn om mensen te doen upgraden. Hopelijk doen ze het dan goed met niet al te makkelijke trophylijsten. Dan worden deze games dan toch wat exclusiever.
Dat is wat er in de twitter post stond die ik linkte :P

Het kan zeker voor sommige trophyhunters een reden zijn om voor de hoogste tier te gaan. Voorlopig nog niet genoeg om mij te overtuigen. Afhankelijk van de games dat ik misschien ooit is ergens een maand ofzo neem, maar als 'permanente' oplossing zeker niet.
Image