Re: PlayStation Plus

2611
met0t0 wrote: 27 Oct 2022 19:00 Geen idee of ik mij aan Nioh zou wagen... :P
LEGO is altijd wel leuk :)
Go for it. Geef jezelf wel enkele uren, want de game wordt eenvoudiger wanneer je wat betere wapens en skills hebt.

Het is geen eenvoudige game, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik niet verder geraakte. Bij nioh 1 had ik dat wel af en toe dat het soms zo moeilijk was dat ik 30 keer opnieuw moest proberen.
Image

Re: PlayStation Plus

2612
The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition | PS4, PS5
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege | PS4, PS5
Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX | PS4
Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue | PS4
Kingdom Hearts III | PS4
Kingdom Hearts: Melody of Memory | PS4
Oddworld: Soulstorm – Enhanced Edition | PS4, PS5
Tom Clancy’s The Division 2 | PS4
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint | PS4
Chorus | PS4, PS5
What Remains of Edith Finch | PS4
The Gardens Between | PS4, PS5
Earth Defense Force: World Brothers | PS4
Earth Defense Force: Iron Rain | PS4
Onee Chanbara Origin | PS4


Dit zijn de nieuwe games voor ps plus extra!

Premium krijgt een reeks Ratchet & Clank games:
Ratchet & Clank | PS3
Ratchet & Clank 2: Going Commando | PS3
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal | PS3
Ratchet & Clank: Deadlocked | PS3
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction | PS3

Zelf wel blij met de Kingdom Hearts reeks aangezien ik enkel nog maar de eerste collectie had :p
Image

Re: PlayStation Plus

2613
KH is zalig! Behalve de DLC van deel III dan, daar vond ik echt niets aan en simpelweg te moeilijk om leuk te blijven. KH heeft altijd al moeilijke bosses gehad, maar in BBS en II (beide berucht omwille van de moeilijkheidsgraad van bosses) zat er nog een bepaalde opbouw in en bepaalde logica die maakten dat ik door wilde blijven gaan en vertrouwen had dat het zou lukken. Misschien dat het komt doordat ik de DLC zoveel later dan de game zelf speelde (een van de weinige games die ik dicht op release heb gehaald en gespeeld), maar voor mij was het teveel op geluk gebaseerd met daarnaast een onevenredige sprong in moeilijkheidsgraad, waardoor de investeringstijd qua skills (naast het geluk dat je nodig hebt) gewoon niet in verhouding voelde.

Anyway.... veel plezier ermee!!
Image

Re: PlayStation Plus

2616
NTGSruler wrote: 10 Nov 2022 12:29 En Sony krijgt er weer van langs omdat er deze maand NIETS wordt toegevoegd aan PS+ Premium. Ben ik blij dat ik bij Essential ben gebleven.
Zijn die ratchet & clank games niet voor premium omdat die van het ps3 tijdperk zijn? Extra is enkel ps4 en 5 games dacht ik!
Image

Re: PlayStation Plus

2617
Ik moet eind december mijn plus verlengen maar nog steeds geen ps1 classic rpgs. Hoopte echt op breath of fire, alundra, grandia, Wild arms 2, Vandal Hearts, Vagrant Story en noem maar op.

Of ps2 rpgs, Shadow Hearts, Breath of Fire Dragon Quarter, Dragon Quest 8, Xenosaga, Suikoden 3 t/m 5.

Dat zijn games die ik wel weer zou willen spelen. Maar ben bang dat die er niet gaan komen. Dus waarschijnlijk ga ik eind december voor de extra en niet premium
Image

Re: PlayStation Plus

2618
Mr.Wolf wrote: 10 Nov 2022 13:29
NTGSruler wrote: 10 Nov 2022 12:29 En Sony krijgt er weer van langs omdat er deze maand NIETS wordt toegevoegd aan PS+ Premium. Ben ik blij dat ik bij Essential ben gebleven.
Zijn die ratchet & clank games niet voor premium omdat die van het ps3 tijdperk zijn? Extra is enkel ps4 en 5 games dacht ik!
Ja, maar Premium is een stuk vervangen voor PSnow van vroeger (enige manier om nog te streamen via pc bv.) En in PSnow zaten al zo goed als alle PS3 games dat ze stelselmatig maandelijkse releasen. Dus ja, is in mijn ogen wel een slag in het gezicht naar wie eerder al PSnow had.
Image

Re: PlayStation Plus

2623
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2022 16:00 Ik vraag mij af hoe ik dat kan doen. Ik heb premium, maar zou dan nu al willen verlengen voor Extra. Dat zal wel niet gaan vrees ik.
Lukt prima hoor. Ik heb het zelf ook gedaan. Er wordt dan pro rata berekend hoeveel dagen er nog resten tot volgende vernieuwing. Die dagen moet je dan bijbetalen in voor de verhoogde tier.
Image

Re: PlayStation Plus

2624
Sanity penguin wrote: 15 Nov 2022 16:17
gamerke1992 wrote: 15 Nov 2022 16:00 Ik vraag mij af hoe ik dat kan doen. Ik heb premium, maar zou dan nu al willen verlengen voor Extra. Dat zal wel niet gaan vrees ik.
Lukt prima hoor. Ik heb het zelf ook gedaan. Er wordt dan pro rata berekend hoeveel dagen er nog resten tot volgende vernieuwing. Die dagen moet je dan bijbetalen in voor de verhoogde tier.
Dacht dat Gamerke wou downgraden. Voor zover ik gelezen heb zou je betaling voor de "lagere" tier pas effectief worden na je laatste dag "hogere" tier.
Image
cron