Re: PlayStation Plus

2676
Games zijn bevestigd.

Evil Dead: The Game | PS4, PS5
OlliOlliWorld | PS4, PS5
Destiny 2: Beyond Light | PS4, PS5
Mafia: The Definitive Edition | PS4


Op 9 mei zal de PSPlus collectie die exclusief op PS5 te claimen was, wel verdwijnen.
Als je ze voor die tijd claimt kan je ze wel blijven spelen.

Volledige tekst van Sony:
We also wanted to provide an update on the PlayStation Plus Collection that has been offered as a benefit to PlayStation Plus members on PS5 since 2020. On May 9 the PlayStation Plus Collection will no longer be offered. If you haven’t redeemed the titles in this collection yet, you can still do so until May 9, which will enable you to access those titles even after this date for as long as you remain a PlayStation Plus member.
Onderaan artikel:
https://blog.playstation.com/2023/02/01 ... e-edition/
Image

Re: PlayStation Plus

2677
Tof dat we Mafia Definitive edition krijgen. Die ga ik zeker spelen.

OlliOlli World twijfel ik. Moeilijke game en skate games hmmmm... Eéntje voor jou Kolm? DLC van deze game staat trouwens in sale momenteel. Geen idee als het extra trophies toevoegt.
Image

Re: PlayStation Plus

2681
Gisteren zijn de games voor PS+ Maart reeds aangekondigd.

Battlefield 2042 (PS5)
Minecraft: Dungeons (PS4)
Code Vein (PS4)

Vooral blij met BF2042. Trophylijst is zwaar online, maar grotendeels van de trophies kunnen met bots behaald worden. Dan heb je ook wel nog de extraction mode waarbij je dan met een team moet extracten zonder dat iemand dood gaat.
Image

Re: PlayStation Plus

2684
Ik heb ze al, alleen bf vond ik tegen vallen

Minecraft is wel grappig maar heeft veel betaalde dlc waar ook trophies bij zitten.

Games voor extra/premium:
Ghostwire: Tokyo
Immortals Fenyx Rising
Rainbow Six Extraction
Tchia (Day One game)
Uncharted: Legacy of Thieves Collection

Zal denk ik nog wat bij komen maar dit is wat nu bekend is. Wel blij met Tchia.
Image

Re: PlayStation Plus

2685
Battlefield zou ondertussen wel veel beter zijn. Vind wat jammer, want twijfel als ik deze ooit start. Het zou eigenlijk vrijwel meteen moeten zijn aangezien de extraction mode niet veel gespeeld wordt en het niet zo makkelijk is om een team te vinden. Wel jammer want is al van BF3 geleden dat ik nog een BF game speelde.
Image