Re: PlayStation Plus

2708
zenmaster wrote: 26 Apr 2023 20:44
Mr.Wolf wrote: 26 Apr 2023 19:30 Heb er ook nog geen enkele van, maar deze maand zit er weinig bij voor mij. Ach ja, het kan niet elke maand feest zijn natuurlijk :p
Detecteer ik daar enig sarcasme? :smug:
Haha neenee, ik ben wel blij met wat we de afgelopen maanden gekregen hebben zoals Sackboy, Mafia, Battlefield, Mass Effect,... En zeker in combinatie met de ps + extra games. Ik moet geen games meer kopen omdat er elke maand dingen blijven opkomen die ik wil spelen ooit nog!
Image

Re: PlayStation Plus

2712
PlayStation Plus Extra & Premium
Ratchet & Clank: Rift Apart | PS5
Humanity | PS4, PS5
Watch Dogs: Legion | PS4, PS5
Dishonored 2 | PS4
Dishonored: Death of the Outsider | PS4
Sakuna: Of Rice and Ruin | PS4
Tomb Raider: Definitive Edition | PS4
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration | PS4
Shadow of the Tomb Raider | PS4
Bus Simulator 21: Next Stop | PS4, PS5
The Evil Within 2 | PS4
Wolfenstein: Youngblood | PS4
Thymesia | PS5
Rain World | PS4
Lake | PS4, PS5
Conan Exiles | PS4
Rune Factory 4 Special | PS4
Story of Seasons: Friends of Mineral Town | PS4
Soundfall | PS4, PS5

PlayStation Plus Premium
Syphon Filter: Logan’s Shadow | PS4, PS5
Blade Dancer: Lineage of Light | PS4, PS5
Pursuit Force | PS4, PS5
Ghostbusters: The Video Game Remastered | PS4
Image

Re: PlayStation Plus

2713
Vanaf 2 juni t/m 12 juni zijn er weer Days of Play aanbiedingen. En één van de Days of Play aanbiedingen is 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen.

Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je bijvoorbeeld €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.

Nu een vraag. Ik heb nog tot oktober premium. Kan ik nu gewoon al plus extra kopen, die dan ingaat als mijn premium voorbij is?
Image

Re: PlayStation Plus

2714
gamerke1992 wrote: 29 May 2023 15:16 Vanaf 2 juni t/m 12 juni zijn er weer Days of Play aanbiedingen. En één van de Days of Play aanbiedingen is 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen.

Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je bijvoorbeeld €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.

Nu een vraag. Ik heb nog tot oktober premium. Kan ik nu gewoon al plus extra kopen, die dan ingaat als mijn premium voorbij is?
Da's extreem voos, want ik heb 3 dagen geleden weer ps+ extra moeten nemen
Image

Re: PlayStation Plus

2715
gamerke1992 wrote: 29 May 2023 15:16 Vanaf 2 juni t/m 12 juni zijn er weer Days of Play aanbiedingen. En één van de Days of Play aanbiedingen is 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen.

Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je bijvoorbeeld €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.

Nu een vraag. Ik heb nog tot oktober premium. Kan ik nu gewoon al plus extra kopen, die dan ingaat als mijn premium voorbij is?
Even opgezocht:

Ga naar store.playstation.com

Daar zou je moeten inloggen op je profiel en dan abonnementbeheer. Daar kun je dan een abo wijzigen, toevoegen of afsluiten. Ik vermoed dat je eerder een abo zal moeten afsluiten (loopt nog tot de datum dat je betaald hebt dacht ik) en dan kun je denk ik een nieuw abonnement aanschaffen.

Bekijk het even want tenslotte doe je een downgrade. Upgraden is altijd makkelijker natuurlijk.

Hoe het dan werkt met korting weet ik ook niet, ik vermoed dat het dan misschien automatisch verrekend wordt eens de deals live zijn vanaf 2 juni.

Verder nog even aan denken om dan je "jaarlijkse verlenging" terug af te zetten, want dit wordt steeds opnieuw aangezet bij het aankopen van een nieuwe abo.
Image
cron