Re: PlayStation Plus

2732
NBA en Jurassic Park zijn beide ultra rare platinums. Heb ergens wel zin om NBA te doen, een basketbal game is al geleden van de PS2 periode!! Alleen die online trophies allemaal :O Zou nochtans één van de makkelijkere te halen platinum zijn van de laatste NBA games.

Jurassic Park is weer zo eentje dat ik in mijn lijst zal zetten, maar als ik het zal spelen... Nogal een lijve guide!

Trek to Yomi ziet er inderdaad het leukste uit. Deze speel ik zeker eens.
Image

Re: PlayStation Plus

2735
Mooi. Weet niet of ik ze allemaal ga downloaden, maar een goede maand voor mij. Ben wel grote basketball fan. Over hoe ze de laatste 10-15 jaar spelen in de NBA daar ga ik niet over uitwijden, maar ik hoop dat de game zelf meevalt. Zelfde eigenlijk met Jurassic Park. 🙂 Laatste films wat te Disney achtig, maar blijf toch fan. Weet alleen niet of de game iets voor mij is.
Image

Re: PlayStation Plus

2737
zenmaster wrote: 01 Jun 2023 10:39 Mooi. Weet niet of ik ze allemaal ga downloaden, maar een goede maand voor mij. Ben wel grote basketball fan. Over hoe ze de laatste 10-15 jaar spelen in de NBA daar ga ik niet over uitwijden, maar ik hoop dat de game zelf meevalt. Zelfde eigenlijk met Jurassic Park. 🙂 Laatste films wat te Disney achtig, maar blijf toch fan. Weet alleen niet of de game iets voor mij is.
Eigenlijk krak hetzelfde gedacht wat ik erover had!

Wil echt graag die NBA game starten eerlijk gezegd, maar die online trophies zijn een domper op de feestvreugde. Heb de threads eens doorlezen op PsnProfiles en het lijkt vooral een lange grind te zijn, online dan. Dus ik twijfel eigenlijk om die game te doen.

Wou eigenlijk BF2042 starten (ook gratis via Plus gekregen), maar daar zijn de Extraction trophies een deal breaker. Heb mij gisteren wel voor een sessie ingeschreven hiervoor, maar eigenlijk kan ik moeilijk die dag. Dus die game ook nog maar niet gestart. Huh.

Edit: even iets rechtzetten: de PS4 en PS5 versie van NBA 2K23 hebben een verschillende trophylijst. Ben niet zeker maar dacht dat de PS5 wat minder online trophies heeft. Wel een zéér lange grind online waarbij je 19000 punten in één seizoen moet halen (seizoen 42 dagen). Punten: 150 bij verlies en iets meer dan 200 bij winst...
Verder ook level 40 halen in 1 seizoen.

Rest denk ik was te doen, jammer dat er geen trophy guide voor is.
Image

Re: PlayStation Plus

2738
Hmm, die korting voor PS+ Essential is wel interessant, zeker om gewoon op te stapelen bij mijn lopend abonnement dat ik november afloopt :)
De nieuwe PS+ games zijn toch wat minder voor mij, zal ik waarschijnlijk geen van spelen.

Re: PlayStation Plus

2739
Ik heb er nog maar een jaartje bij gedaan. Mijn Essential abonnement liep tenslotte al in mei 2024 af... ;)
Ik heb nog even getwijfeld om hogere tier aan te schaffen tegen korting (was € 60 voor bijna 2 jaar), maar aangezien ik nu al niet toe kom aan het spelen van alle games die ik heb en ik niet in dezelfde situatie wil komen als gamerke heb ik er toch van afgezien.
Image

Re: PlayStation Plus

2744
Reminder: Laatste dag om van de korting gebruik te maken.

Zojuist zelf premium verlengd tot december 2024.
Met natuurlijk psn tegoed van g2a :saint:
Dus premium voor zo'n €78.
Als er al twee games uitkomen die ik wil spelen en niet zelf al gekocht heb, heb ik het geld er al weer uit :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

2745
Goed gedaan! :D en bedankt voor de herinnering. Ben al een aantal dagen tegen mezelf aan het zeggen dat ik het moet doen. De korting op Dead Nation heb ik weeral gemist... Was tot de 8e denk ik. :? €15 voor zo een oude digital only game is toch wat teveel
Image