Re: PlayStation Plus

2749
zenmaster wrote: 11 Jun 2023 13:36 Marty, hoe heb jij dit gedaan bij G2A? 🤔
Ik kan gewoon PSN tegoed kopen, maar dit is slechts 3 dollar cent goedkoper, voor een €50 BE kaart... 😅
Plus kaart is enkel USA denk ik.
Als er staat voor België dan is het voor België. Maar als je dollars ziet dan heb je de website op US staan en niet op EU.
Zet hem op EU en je ziet euro's. Voor België is er geen setting enkel voor Nederland dus België moet EU selecteren.
Toen ik keek was enkel de 20 euro kaart 1 cent goedkoper en al de rest duurder.

Zelf heb ik uiteindelijk gewoon tegoed gekocht via gamemania, weet je ook zeker dat het goed is en werkt :)

Normaal zette ik via Bancontact tegoed op mijn account maar dat hebben ze bij Sony gesloopt waardoor je nu een QR code moet scannen die naar de bancontact app gaat op je telefoon maar dat gebruik ik niet wegens oude telefoon. Je kan dus niet meer gewoon op je PC naar de website van je bank gestuurd worden zoals vroeger.

Sony gaat er echt vanuit dat iedereen een moderne smartphone heeft... :q:
Image

Re: PlayStation Plus

2751
Ik heb toch ook maar verlengd, ook al twijfelde ik. Het vreemde is dat die heel de tijd zegt dat mijn MasterCard vervallen is ondanks dat die nog goed is tot 2025. Ik heb de kaart verwijderd en opnieuw toegevoegd en toch krijg ik die melding wanneer ik wil afrekenen.

Gelukkig heb ik ook een visa kaart en daar ging het wel.
Image

Re: PlayStation Plus

2754
De extra en premium games:
PS Plus Extra games Juni 2023:

Inscryption (PS5/PS4)
Far Cry 6 (PS5/PS4)
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (PS5/PS4)
Rogue Legacy 2 (PS5/PS4)
Soulstice (PS5)
Tacoma (PS4)
Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Killing Floor 2 (PS4)
Lonely Mountains: Downhill (PS4)
Vampire: The Masquerade – Coteries of New York (PS4)
Hundred Days: Winemaking Simulator (PS5/PS4)
A Hat in Time (PS4)
Carto (PS4)
Forager (PS4)
Dodgeball Academia (PS4)
The Wild at Heart (PS4)
Redout 2 (PS5/PS4)
Thief (PS4)
MX vs ATV Legends (PS5/PS4)
PAW Patrol Mighty Pups: Save Adventure Bay! (PS5/PS4)
My Friend Peppa Pig (PS4)
DC League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace (PS4)
The Talos Principle: Deluxe Edition (PS4)
Elex 2 (PS5/PS4)

PS Plus Premium games Juni 2023:

Killzone: Liberation (PSP)
Worms (PS1)
Herc’s Adventures (PS1)
Soulstice al tijdje getwijfeld om te kopen en Rogue Legacy 2 direct met launch op extra is niet verkeerd.
Image

Re: PlayStation Plus

2756
Ik had dus ps+ afgesloten voor 100 euro enkele dagen voor bekend werd dat ps+ extra 75 euro zou kosten. Direct mail gestuurd naar de klantendienst met de leugen dat ik het per ongeluk had afgesloten en daarom graag een refund had. 2 weken niets gehoord ervan, uiteindelijk toch maar voor 75 euro verlengd en nu enkele dagen geleden hebben ze de 100 euro teruggestort en heb ik toch ps+ extra voor 75 euro!
This is the day Sony will always remember as the day they almost caught Mr.Wolf :p
Image

Re: PlayStation Plus

2758
Mr.Wolf wrote: 18 Jun 2023 09:18 Ik had dus ps+ afgesloten voor 100 euro enkele dagen voor bekend werd dat ps+ extra 75 euro zou kosten. Direct mail gestuurd naar de klantendienst met de leugen dat ik het per ongeluk had afgesloten en daarom graag een refund had. 2 weken niets gehoord ervan, uiteindelijk toch maar voor 75 euro verlengd en nu enkele dagen geleden hebben ze de 100 euro teruggestort en heb ik toch ps+ extra voor 75 euro!
This is the day Sony will always remember as the day they almost caught Mr.Wolf :p
Sony zal in de toekomst wel dat geld terug krijgen zonder dat je het weet :q: :D
Image

Re: PlayStation Plus

2759
NTGSruler wrote: 18 Jun 2023 10:48
Mr.Wolf wrote: 18 Jun 2023 09:18 Ik had dus ps+ afgesloten voor 100 euro enkele dagen voor bekend werd dat ps+ extra 75 euro zou kosten. Direct mail gestuurd naar de klantendienst met de leugen dat ik het per ongeluk had afgesloten en daarom graag een refund had. 2 weken niets gehoord ervan, uiteindelijk toch maar voor 75 euro verlengd en nu enkele dagen geleden hebben ze de 100 euro teruggestort en heb ik toch ps+ extra voor 75 euro!
This is the day Sony will always remember as the day they almost caught Mr.Wolf :p
Sony zal in de toekomst wel dat geld terug krijgen zonder dat je het weet :q: :D
Ik had dan gisteren ook al bijna Spiderman 2 in de preorder gezet :shh:
Image
cron