Re: PlayStation Plus

2807
NTGSruler wrote: 27 Sep 2023 17:05 22 heeft het laatste nieuwe stikstofakkoord. Is het nog moeilijker om je bedrijf uit te bouwen.
Nee hoor: de game valt nu binnen 5 minuten uit te spelen. Hier is een aanbod om je uit te laten kopen. Ga akkoord, of ga heel langzaamaan Game Over.... ;)
Image

Re: PlayStation Plus

2809
paveman wrote: 27 Sep 2023 17:12
NTGSruler wrote: 27 Sep 2023 17:05 22 heeft het laatste nieuwe stikstofakkoord. Is het nog moeilijker om je bedrijf uit te bouwen.
Nee hoor: de game valt nu binnen 5 minuten uit te spelen. Hier is een aanbod om je uit te laten kopen. Ga akkoord, of ga heel langzaamaan Game Over.... ;)
Haha die optie kan ook! :lol:

@Marty: Weird West... nooit van gehoord.
Image

Re: PlayStation Plus

2810
Wel grappig dat Sony de "geflopte" games aan het geven is met ps+ :p Vorige maand Saint's Row en deze maand Callisto Protocol. Krijgen we volgende maand Forspoken?
Neenee, ben wel blij met Callisto Protocol. Wou ik destijds ook wel spelen, maar door de gemixte reviews leek me dit een ideale plus game
Image

Re: PlayStation Plus

2812
met0t0 wrote: 30 Sep 2023 19:47 Farming Simulator... :lol: Ik vraag mij echt af hoeveel die games gespeeld worden, of beter: hoe breed het publiek voor die games zou zijn. Iemand hier die de games ooit grondig heeft gespeeld?
Ik ken er alleszins een paar die hier zeer bedreven/bezeten in/van zijn. Als in meticuleus bijhouden wnn iets geoogst en geplant of gezaaid moet worden en dagelijks hun velden "onderhouden" :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

2813
Ging net zeggen. Denk dat er daar wel een publiek voor is die elk jaar net zoals FIFA en CoD de nieuwste Farming Simulator kopen.
Simulator games in het algemeen zitten wel in de lift tegenwoordig met PowerWash Simulator en dan heb je die nog waar je een tankstation moet uitbreiden.
Image

Re: PlayStation Plus

2816
Toegegeven, leuke extra voor premium gebruikers. Voor mij persoonlijk geen meerwaarde aangezien ik zelf m'n abonnement heb op de cinema en ik dus ook alles kan zien wat ik maar wil op het grote scherm. Denk wel niet dat het perse veel mensen echt gaat aantrekken om premium te nemen
Image

Re: PlayStation Plus

2817
Gelekte ps plus games voor extra:

Gotham Knights
The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
Disco Elysium: The Final Cut
Far: Changing Tides
Gungrave G.O.R.E
Elite Dangerous
Dead Island: Definitve Edition
Alien Isolation

Is door een betrouwbare lekker die ze elke maand leakt!
Vooral blij met Gotham Knights en House of Ashes! Eerstgenoemde was blijkbaar geen vette, maar als ik er niet de volle pot voor betaald heb, is het altijd wel goed meegenomen. Alien Isolation is ook een van de engste ps4 games dus wel een aanrader :p
Image
cron