Re: PlayStation Plus

2825
Zoals ik het originele PS blog artikel begreep, hebben huidige abonnees geen korting tenzij ze hun huidige level gaan upgraden.
Nieuwe abonnees krijgen wel korting.

En zo lijken degene in de comments het ook te begrijpen. En er moet altijd een troll zijn die op elke reactie moet reageren ook :yawn:
PlayStation Plus
During PlayStation’s Black Friday promotion from November 17 – 27, players who join PlayStation Plus can save up to 30% on 12-month membership plans. Current PlayStation Plus members can save 25% when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading to PlayStation Plus Premium/Deluxe.

With PlayStation Plus Extra and Premium/Deluxe, you can discover hundreds of PS4 and PS5 titles through the Game Catalog* and Classics Catalog*, including acclaimed games like Horizon Forbidden West, Ghostwire: Tokyo, Sea of Stars, and many more. With the recently launched Sony Pictures Core app, PlayStation Plus Premium/Deluxe members also have access to the Sony Pictures Catalog** with over 100 movies to stream on demand.
https://blog.playstation.com/2023/11/13 ... eals-2023/
Image

Re: PlayStation Plus

2826
Ja in het artikel dat ik postte was het blijkbaar niet zeker.

Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar vindt het maar een ****** move van Sony om bestaande abonnees geen korting te geven.
Je zal dus nu al korting moeten vinden op een PS+ kaart, als dat nog gedaan wordt.
Image

Re: PlayStation Plus

2828
Sanity penguin wrote: 13 Nov 2023 22:49 Was vorig jaar exact hetzelfde. Heb toen zelfs nog gemaild naar Sony om te checken :lol:
Was het vorig jaar ook al zo? Dan moet het 2021 zijn dat ik vernieuwd had. Ik denk dat ik dit jaar dan waarschijnlijk opnieuw moet verlengen, maar ik blijf gewoon de Essential tier behouden.

Trouwens klein weetje: net voor de prijsverhoging van het PS+ abonnement had Sony medegedeeld dat ze geen statistieken meer zullen delen daaromtrent. Normaal gaven ze altijd een nummer wereldwijd hoeveel mensen een abonnement hebben. Als ik mijn niet vergis is het rond de + 50 miljoen abonnees.
Ik lees echt regelmatig dat velen niet meer verlengen eens hun abo afloopt of verlagen van tier. Tis rapper gezegd dan gedaan, maar die statistieken zou ik graag eens weten! Als ze effectief abonnees verliezen of niet.
Image

Re: PlayStation Plus

2830
NTGSruler wrote: 14 Nov 2023 06:40
Sanity penguin wrote: 13 Nov 2023 22:49 Was vorig jaar exact hetzelfde. Heb toen zelfs nog gemaild naar Sony om te checken :lol:
Was het vorig jaar ook al zo? Dan moet het 2021 zijn dat ik vernieuwd had. Ik denk dat ik dit jaar dan waarschijnlijk opnieuw moet verlengen, maar ik blijf gewoon de Essential tier behouden.

Trouwens klein weetje: net voor de prijsverhoging van het PS+ abonnement had Sony medegedeeld dat ze geen statistieken meer zullen delen daaromtrent. Normaal gaven ze altijd een nummer wereldwijd hoeveel mensen een abonnement hebben. Als ik mijn niet vergis is het rond de + 50 miljoen abonnees.
Ik lees echt regelmatig dat velen niet meer verlengen eens hun abo afloopt of verlagen van tier. Tis rapper gezegd dan gedaan, maar die statistieken zou ik graag eens weten! Als ze effectief abonnees verliezen of niet.
Dat ze abonnees verliezen lijkt me tbh wel realistisch :p Ik denk dat ik vanaf volgend jaar ook terug naar essential ga! En de rest van mijn vrienden gingen ook volgen... Iedereen ging zeker minstens een tier lager.
Wat ook weer begrijpelijk is, want de laatste tijd is het geen vette meer wat we krijgen. Ooit kregen we Final Fantasy 7, Control, A Plague Tale... Sinds de prijsverhoging kregen we de games die geflopt waren aan de kassa (Saint's Row, Callisto protocol) of iets wat we al gekregen hebben ooit (Mafia 2).
Ik ben heel erg benieuwd wat ze morgen gaan aankondigen voor ps+ extra :p
Image

Re: PlayStation Plus

2832
NTGSruler wrote: 13 Nov 2023 22:37 Ja in het artikel dat ik postte was het blijkbaar niet zeker.

Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar vindt het maar een ****** move van Sony om bestaande abonnees geen korting te geven.
Je zal dus nu al korting moeten vinden op een PS+ kaart, als dat nog gedaan wordt.
Het probleem is dat er geen PSPlus kaarten meer verkocht worden, dat gaat sinds die nieuwe tiers niet meer.
De PSPlus kaarten die je bij gamemania bv ziet, hebben in de beschrijving staan dat je een code krijgt voor wallet tegoed waarmee je dan zelf de gewenste PSPlus kan kopen of dus iets totaal anders.

Op die manier houdt Sony zelf helemaal in de hand hoeveel er voor PSPlus wordt betaald.
Image

Re: PlayStation Plus

2833
@Kolm: dat had ik gedacht ja. Het is wat het is. Ik ga zeker verlengen, maar ik snap gewoon niet waarom bestaande abonnees gewoon ook niet kunnen profiteren van de kortingen.
Er zullen er nu zeker zijn die niet gaan verlengen terwijl ze dit met een korting misschien wel zouden doen. Met de prijsverhoging zal Sony dit wel ingecalculeerd hebben, maar een mooi voorbeeld van klantenbinding is het niet.
Image

Re: PlayStation Plus

2835
Is eigenlijk bij alles zo, dus ik verwacht ook niet dat Sony daar vanaf gaat gaan. Jammer genoeg. Bij telecom, energie, streaming... Altijd acties en kortingen om nieuwe klanten te lokken, maar als je 20 jaar vaste klant bent moet je al veel klagen en zagen om hetzelfde of een ander extraatje te krijgen.
Image
cron