Re: PlayStation Plus

292
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Ik hoop dat ze niet te veel in lijn liggen met die van Japan :)
Ik hoop op een enorme IGC vol met toppers om hun 5jarig bestaan te vieren :p
Inderdaad, zou awesome zijn :D OF gwn alle games die ze in die 5 jaar hebben gegeven deze maand opnieuw ter beschikking stellen + 6 nieuwe games :D ZOu super awesome zijn maar gaat probably niet gebeuren...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

293
M-power wrote:
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Vandaag weten we hopelijk wat de games zijn :D
Is dat niet pas volgende week?
Nee, games worden deze week bekend gemaakt( misschien vandaag) en volgende week kunnen we ze spelen.
Oei, dat had ik precies ergens fout gelezen :p
Image

Re: PlayStation Plus

294
dividedx11 wrote:OF gwn alle games die ze in die 5 jaar hebben gegeven deze maand opnieuw ter beschikking stellen + 6 nieuwe games :D ZOu super awesome zijn maar gaat probably niet gebeuren...
Dan zou iedereen plots PS+ nemen, dan zou het pas een belachelijk goede deal zijn :p

Re: PlayStation Plus

295
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:OF gwn alle games die ze in die 5 jaar hebben gegeven deze maand opnieuw ter beschikking stellen + 6 nieuwe games :D ZOu super awesome zijn maar gaat probably niet gebeuren...
Dan zou iedereen plots PS+ nemen, dan zou het pas een belachelijk goede deal zijn :p
Inderdaad, en dat zou ook in Sony's voordeel zijn hè dat nog meer mensen PS+ nemen :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

296
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:OF gwn alle games die ze in die 5 jaar hebben gegeven deze maand opnieuw ter beschikking stellen + 6 nieuwe games :D ZOu super awesome zijn maar gaat probably niet gebeuren...
Dan zou iedereen plots PS+ nemen, dan zou het pas een belachelijk goede deal zijn :p
Inderdaad, en dat zou ook in Sony's voordeel zijn hè dat nog meer mensen PS+ nemen :p
Dat wel, maar ik denk dat mensen dan evengoed voor 3 maanden PS+ kunnen nemen, zich te pletter gamen op de games van de voorbije 5 jaar en het dan niet meer nemen :p

Re: PlayStation Plus

300
Toon8 wrote:Ik vind die ps+ versie van driveclub precies niet in de store, waaronder kan je hem vinden?
Volgens mij moet je hem via zoekfunctie zoeken en dan staat er "demo" bij. Hij staat niet in het psplus-onderdeel zelf. Pas wel op want er is ook nog iets voor psplus-leden om van die demo te upgraden naar de volledige game voor 25 euro. Vergis je dus niet :)
Image