Re: Je nieuwste trophies

288
Samen met met0t0 de trophies van LBP3 DLC (PS4: helaas heeft hij de PS3 versie niet) gedaan.
Helaas zaten er voor mij heel wat trophies bij die glitchten. Zelfs de trophy voor het doorspelen van de hele DLC popte pas na een paar keer herspelen van bepaalde levels.... :think: Gelukkig popte de vervelendste (100% op de DLC) ook nadat ik een van de levels opnieuw gespeeld had. Zo had ik eerder de 100% dan de story trophy. Op dit moment blijven 'Ace alle levels' en 'Gebruik de Springinator 100x', maar die kan ik snel genoeg opnieuw halen door m'n profiel te resetten. Denk ik. Hoop ik :|
Ongelofelijk hoe glitchy en buggy beide versies van LBP3 zijn....
Image

Re: Je nieuwste trophies

290
met0t0 wrote:Inderdaad jammer van de technische moeilijkheden :| Gelukkig is het doorgaans toch al vlot gelukt om samen te spelen, want de connectie lukt ook zeker niet altijd :O
Bedankt voor de hulp, nu staat LittleBigPlanet 3 terug mooi op 100% :)
Graag gedaan! Ik ben nu dan ook maar de PS4 versie verder gaan spelen. Gelukkig is van de main game tot nu toe alleen de Poppit-Academy glitchy gebleken (al stond daar al een oplossing voor gepost in de trophy guide die ik altijd even vooraf op glitches check). Aangezien ik er nog maar 3 meer hoef, heb ik de goede hoop dat het hier ook bij zal blijven.
Image

Re: Je nieuwste trophies

296
Kolm wrote:Haha, mooi! :lol: :cool:
Is er al een plan voor trophy 15000? Aan dit tempo moet je er op tijd over beginnen nadenken :p

Zelf ook 100% gehaald op Burnout vandaag. Die bike rides begonnen wel wat te vervelen op een bepaald moment :snore:
Heb nog geen plannen voor trophy 15000. Zal vast wel een plat worden mits ik er aan denk :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

297
Marty wrote:Met Burnout Paradise de volgende milestones behaald:
200 completed games
: Tp: Trophy level 50 :Tp:
1000ste gouden trophy :Tg:
Meer dan 3000 zilveren trophies :Tz:
en Meer dan 10.000 bronzen trophies :Tb:
Als het een rapport was dan zou ik zeggen: "Das een mooie lijst!" :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

298
Marty wrote:Met Burnout Paradise de volgende milestones behaald:
200 completed games
Trophy level 50 :Tp:
1000ste gouden trophy :Tg:
Meer dan 3000 zilveren trophies :Tz:
en Meer dan 10.000 bronzen trophies
Wat een cijfers :silly:
Op naar trophy level 100 :hi5:

Re: Je nieuwste trophies

300
fsterchele23 wrote:woohooo arcade competitor trophy van far cry 5 is binnen wooohooo. de weg naar platinum ligt nu volledig open nu dat online opstakel uit de weg is !!!!
Proficiat! Ik moet enkel de arcade trophies nog voor de platinum, sommige games hebben geen nood aan competitieve online. Co-op is meer dan voldoende voor Far Cry games!
Image
cron