Re: PlayStation Plus

2851
NTGSruler wrote: 02 Dec 2023 19:38 De DLC's voor Powerwash Simulator vallen nog mee. Moeilijk te voorspellen als deze ooit in sale komen..
Volgens psprices.com zijn ze nog niet in sale geweest. Maar de ene is nog maar sinds juli uit en de andere sinds november. Dat is vaak nog wat vroeg voor al in sale te komen.

Spongebob:
https://psprices.com/region-be/game/637 ... ecial-pack

Back to the future:
https://psprices.com/region-be/game/637 ... ecial-pack
Image

Re: PlayStation Plus

2855
Idd maar scheelt alweer kopen. Ik wil midgar wel schoonmaken.

Maar kan zijn dat de dlc ook dinsdag in de aanbieding gaat. Gebeurt wel vaker dat wanneer ps+ games uitkomen ze de dlc met korting aanbieden. Dus hopelijk hier ook
Image

Re: PlayStation Plus

2856
Marty wrote: 03 Dec 2023 10:15 Idd maar scheelt alweer kopen. Ik wil midgar wel schoonmaken.

Maar kan zijn dat de dlc ook dinsdag in de aanbieding gaat. Gebeurt wel vaker dat wanneer ps+ games uitkomen ze de dlc met korting aanbieden. Dus hopelijk hier ook
Heb dat ook al regelmatig opgemerkt. Tegenwoordig krijgen we met PS+ nogal veel games die véél DLC hebben.
Image

Re: PlayStation Plus

2859
Binnen 55 dagen vervalt mijn PS+. Dus ga maar eens vernieuwen, gewoon Essential terug. Nu ben ik eens aan het kijken bij Game Mania en daar kost een PS+ kaart 74.99 euro terwijl het in de store 71.99 euro is.

Iemand een idee voor het prijsverschil van 2 euro?
Image

Re: PlayStation Plus

2860
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 19:26 Binnen 55 dagen vervalt mijn PS+. Dus ga maar eens vernieuwen, gewoon Essential terug. Nu ben ik eens aan het kijken bij Game Mania en daar kost een PS+ kaart 74.99 euro terwijl het in de store 71.99 euro is.

Iemand een idee voor het prijsverschil van 2 euro?
De PS+ kaarten bij gamemania zijn gewoon PSN tegoed kaarten, lees de beschrijving even.
Ze mogen geen echte PS+ kaarten meer verkopen zoals vroeger waardoor je voor PS+ kortingen volledig afhankelijk bent van de PS Store.
Let op: Je ontvangt PSN kaarten met een totaal waarde van €75 waarmee je het Playstation Plus Essential abonnement kan aankopen in de PlayStation Store. Het abonnement kost €71,99 - je houdt €3 wallet tegoed over om vrij te besteden.
Image

Re: PlayStation Plus

2861
Kolm wrote: 04 Dec 2023 19:38

De PS+ kaarten bij gamemania zijn gewoon PSN tegoed kaarten, lees de beschrijving even.
Ze mogen geen echte PS+ kaarten meer verkopen zoals vroeger waardoor je voor PS+ kortingen volledig afhankelijk bent van de PS Store.
Let op: Je ontvangt PSN kaarten met een totaal waarde van €75 waarmee je het Playstation Plus Essential abonnement kan aankopen in de PlayStation Store. Het abonnement kost €71,99 - je houdt €3 wallet tegoed over om vrij te besteden.
Ah oké. Ik lees het net op jouw aangeven Kolm.

Je houdt nog 3 euro tegoed over dan.
Ik kan upgraden naar Extra of Premium voor 8 en 13 euro dacht ik, maar het gedoe om eventueel terug naar Essential te gaan houdt mij tegen. + ik heb eigenlijk geen hogere PS+ nodig. Al wou ik wel eens NBA 2k 24 uittesten via trial, maar daar moet je Premium voor hebben :L:

Ben terug goed tot januari 2025. Reeds van 2011 loopt mijn PS+ abo al!

En sneaky Sony: auto renew is niet meer af te zetten zoals vroeger, maar kan via "cancel subscription". Wat betekent dat je je abo stop zet, maar blijft wel doorlopen tot het einde van je termijn waarvoor je betaalt hebt. Zéér onduidelijk verwoord en aangegeven.
Image

Re: PlayStation Plus

2862
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 19:45 Ah oké. Ik lees het net op jouw aangeven Kolm.

Je houdt nog 3 euro tegoed over dan.
Ik kan upgraden naar Extra of Premium voor 8 en 13 euro dacht ik, maar het gedoe om eventueel terug naar Essential te gaan houdt mij tegen. + ik heb eigenlijk geen hogere PS+ nodig. Al wou ik wel eens NBA 2k 24 uittesten via trial, maar daar moet je Premium voor hebben :L:

Ben terug goed tot januari 2025. Reeds van 2011 loopt mijn PS+ abo al!

En sneaky Sony: auto renew is niet meer af te zetten zoals vroeger, maar kan via "cancel subscription". Wat betekent dat je je abo stop zet, maar blijft wel doorlopen tot het einde van je termijn waarvoor je betaalt hebt. Zéér onduidelijk verwoord en aangegeven.
Die 8 en 13 euro was enkel als je ging upgraden voor je abo verliep zeer binnenkort. Je kan enkel upgraden voor de hele resterende periode van je huidige abo en dan dus in 1 keer. Nu zal het dus een stuk hoger zijn als je opnieuw kijkt.

Ik zou het zelf fijn vinden als ze gewoon de optie hebben om 1 maand PSPlus premium te nemen zoals je vroeger ook gewoon 1 maand PSNow kon nemen onafhankelijk van hoelang je gewone PSPlus nog loopt.

En ja... de nieuwe manier is ook wat dubbelzinnig te lezen. Voelt soms alsof je dan meteen stopzegt.
Met Fallout 76 als ik een maand neem aan het begin van het seizoen twijfel ik ook altijd als ik hem meteen daarna cancel :silly:
Image

Re: PlayStation Plus

2863
Weet je, er is voor elk wat wils kwestie Tier tegenwoordig. Maar handig vind ik het persoonlijk niet.

Wat je zegt vind ik een goed idee. Een maand Premium nemen bijvoorbeeld en dan eens ten einde val je gewoon terug op je lagere tier.
Image

Re: PlayStation Plus

2864
Iemand die het in de gaten houdt als je wel degelijk je punten krijgt bij Playstation Stars? Ik heb 1100 Punten gekregen voor MWIII, maar nu wel nog geen punten voor aankoop van mijn Lego games en PS+ vernieuwing (krijg je hier punten voor?). Beetje in de gaten houden. En na 24 maanden ben je je punten kwijt. Dus even opletten dat je er iets mee doet, al was het maar een PSN tegoed van 5 euro. Ik zou al voor 10 euro tegoed kunnen inwisselen met mijn punten en ik heb nu natuurlijk ook nog een voucher bij GM van 7.5 euro...
Image

Re: PlayStation Plus

2865
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 20:23 Weet je, er is voor elk wat wils kwestie Tier tegenwoordig. Maar handig vind ik het persoonlijk niet.

Wat je zegt vind ik een goed idee. Een maand Premium nemen bijvoorbeeld en dan eens ten einde val je gewoon terug op je lagere tier.
Bij mij is het vooral dat ik die classics via Premium wel zou willen proberen maar dat ik uit die tussen tier eigenlijk al heel veel heb.
NTGSruler wrote: Iemand die het in de gaten houdt als je wel degelijk je punten krijgt bij Playstation Stars? Ik heb 1100 Punten gekregen voor MWIII, maar nu wel nog geen punten voor aankoop van mijn Lego games en PS+ vernieuwing (krijg je hier punten voor?). Beetje in de gaten houden. En na 24 maanden ben je je punten kwijt. Dus even opletten dat je er iets mee doet, al was het maar een PSN tegoed van 5 euro. Ik zou al voor 10 euro tegoed kunnen inwisselen met mijn punten en ik heb nu natuurlijk ook nog een voucher bij GM van 7.5 euro...
Ik dacht dat die 2 jaar enkel ging over je rank en niet over die punten. Of dat het niet is zoals bij ubisoft dat ze na 2 jaar vervallen maar na 2 jaar niks van punten doen. Maar vaak heb je challenges voor het opstarten van eender welke PS4/PS5 game (als je de app hebt, anders niet van challenges maar wel van aankopen) Maar zou het opnieuw moeten opzoeken.

Je kan die punten gewoon inruilen voor tegoed, of het moet zijn dat je echt iets van interessante game ermee kan kopen toevallig. Maar let dan wel ff op dat het niet beter is om punten tegen tegoed in te ruilen en dan pas te kopen.
Het is ook niet dat je meer tegoed krijgt als je meer punten tegelijk gaat inruilen ofzo.

Wat de 7,5 bon GM betreft... als ik hem niet kan gebruiken voor hij verloopt, dan koop ik er gewoon 10 euro PSN tegoed mee op hun site, die bon kan daar ook voor gebruikt geworden en komt dan gewoon in de mail.
Image
cron