Re: Pronken met je Platinums

317
Marty wrote:
Dacht dat het daar niet mee telde? of dat moet verandert zijn in een patch.
Voor de 500km deed ik gewoon game starten en dan zonder bots en in overtime gaan. Dan blijft het maar doorgaan totdat je scoort.
En die 85 potjes moet je gewoon online spelen, dan ben je er zo ;)
@Met0t0
Je hebt wel degelijk 500km gereden hoor ;) De statistieken ingame kloppen niet helemaal. Als je namelijk kijkt in het lijstje waar je kunt zien wat iedereen speelt kom je wel tegen dat mensen de 500km gereden hebben in Rocket League

Maar ingame is het inderdaad zo rond de 70-80 km (met zelfde setje wielen) voor de trophy. In de meeste gevallen dan.
Exhibition (demo) telt wel mee. Online telt niet mee dacht ik. Mijn km's gaan in elk geval gewoon omhoog door Exhibition te spelen.
Goeie tip voor in overtime te gaan. Ga ik volgende keer doen, nu zit ik altijd maar na 5 min te herstarten :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

318
Dat was in het begin bij mij iig niet. Liet hem daar in spelen (rubberbanding) maar werden geen km bij geteld. Beter dat het aangepast is
Je kunt in overtime gaan maar je moet alsnog in totaal 165 potjes spelen om alles te unlocken :)

Ik heb nu helemaal geen idee welke game ik moet gaan spelen... Luxe probleem :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

319
Marty wrote:Dat was in het begin bij mij iig niet. Liet hem daar in spelen (rubberbanding) maar werden geen km bij geteld. Beter dat het aangepast is
Je kunt in overtime gaan maar je moet alsnog in totaal 165 potjes spelen om alles te unlocken :)

Ik heb nu helemaal geen idee welke game ik moet gaan spelen... Luxe probleem :p
Euh Uncharted op Hard en Crushing? ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

320
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:rocket league platinum binnen gehaald :)
en heb ik er 4 waaw :)
Proficiat :) Ik moet het nog altijd eens uitproberen.
Same here. Blijkbaar vindt iedereen van het forum (en ook overal ter wereld, aangezien het al 4 miljoen keer gedownload werd) het een leuk spel. Zal er eens moeten mee beginnen. :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

321
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:rocket league platinum binnen gehaald :)
en heb ik er 4 waaw :)
Proficiat :) Ik moet het nog altijd eens uitproberen.
Same here. Blijkbaar vindt iedereen van het forum (en ook overal ter wereld, aangezien het al 4 miljoen keer gedownload werd) het een leuk spel. Zal er eens moeten mee beginnen. :P
Kuch kuch *Ik vind het niet zo'n leuk spel* kuch kuch.
Image
cron