Re: Trophy Leaderboards II

316
paveman wrote:Nergens DLC toegevoegd?
Of wellicht dat een game als AC Origins oid inmiddels door een hoop spelers ook op platinum is behaald...
Toevoegen van DLC zie je enkel in je completion, die zakt dan een klein beetje. Dat heeft dus geen invloed op rarity.

Het zou kunnen dat er plots veel mensen bepaalde trophies hebben gehaald, maar dan is dat doorgaans een langzamer proces.
Het was een verschil van 0.07 en ik moet toch al snel 3-4 trophies met rarity < 15% halen om het gemiddeld 0.01 naar beneden te krijgen. Ik vermoed dus dat er ergens een herberekening is geweest ofzo.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

319
Ach Kolm, het blijft nipt qua rarity want ik ben net met Far Cry 4 begonnen, met heel makkelijke trophies. En daarna zou ik Batman: The Telltale Series beginnen, dan is het weer helemaal gedaan want daar moet ge nog minder doen voor trophies... :p

Re: Trophy Leaderboards II

320
met0t0 wrote:Ach Kolm, het blijft nipt qua rarity want ik ben net met Far Cry 4 begonnen, met heel makkelijke trophies. En daarna zou ik Batman: The Telltale Series beginnen, dan is het weer helemaal gedaan want daar moet ge nog minder doen voor trophies... :p
Ik was bezig met Just Cause 3 en had alle trophies met hoge rarity ondertussen wel en behalve de verhaaltrophies, is de rest nog een bak werk :D
Dus nu even met God of War begonnen, ook daar de meest voorkomende trophies al gehad. Maar de rarity van die trophies is nog in opbouw, dus dat kan op korte tijd nog veel veranderen. Denk dat ik God of War eerst afwerk en daarna verder ga met JC3.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

321
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ach Kolm, het blijft nipt qua rarity want ik ben net met Far Cry 4 begonnen, met heel makkelijke trophies. En daarna zou ik Batman: The Telltale Series beginnen, dan is het weer helemaal gedaan want daar moet ge nog minder doen voor trophies... :p
Ik was bezig met Just Cause 3 en had alle trophies met hoge rarity ondertussen wel en behalve de verhaaltrophies, is de rest nog een bak werk :D
Dus nu even met God of War begonnen, ook daar de meest voorkomende trophies al gehad. Maar de rarity van die trophies is nog in opbouw, dus dat kan op korte tijd nog veel veranderen. Denk dat ik God of War eerst afwerk en daarna verder ga met JC3.
JC3 staat eigenlijk echt wel nog op mijn verlanglijstje om te doen. Ben echter laatste tijd weer diep in de multiplayer van CoD MW Remastered gekropen. Gran Turismo Sport blijft ook gewoon fantastisch. Game krijgt regelmatig updates en ook daar is de multiplayer een grind...
Tegenwoordig kom ik altijd de limiet tegen van de 500gb harde schijf...
Image

Re: Trophy Leaderboards II

322
NTGSruler wrote: . . . .

JC3 staat eigenlijk echt wel nog op mijn verlanglijstje om te doen. Ben echter laatste tijd weer diep in de multiplayer van CoD MW Remastered gekropen. Gran Turismo Sport blijft ook gewoon fantastisch. Game krijgt regelmatig updates en ook daar is de multiplayer een grind...
Tegenwoordig kom ik altijd de limiet tegen van de 500gb harde schijf...
Dan wordt het misschien tijd om de 500GB te vervangen door een TB. Makkelijk te doen en niet duur. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

323
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ach Kolm, het blijft nipt qua rarity want ik ben net met Far Cry 4 begonnen, met heel makkelijke trophies. En daarna zou ik Batman: The Telltale Series beginnen, dan is het weer helemaal gedaan want daar moet ge nog minder doen voor trophies... :p
Ik was bezig met Just Cause 3 en had alle trophies met hoge rarity ondertussen wel en behalve de verhaaltrophies, is de rest nog een bak werk :D
Dus nu even met God of War begonnen, ook daar de meest voorkomende trophies al gehad. Maar de rarity van die trophies is nog in opbouw, dus dat kan op korte tijd nog veel veranderen. Denk dat ik God of War eerst afwerk en daarna verder ga met JC3.
Ondertussen liggen de percentages dichter dan ooit bij elkaar, het blijft spannend ;)

Re: Trophy Leaderboards II

324
De teerling is geworpen of te wel de punten zijn geteld. vannacht of morgen zal ik de lijsten opstellen en publiceren. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

326
De lijsten zijn bijgewerkt, de toelichting volgt nog. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

327
Sora_Lizard wrote:De lijsten zijn bijgewerkt, de toelichting volgt nog. :)
Ik wil graag een bronzen trophy in de rarity categorie. Aangezien je toch 2 zilveren uitdeeld :p
Image

Re: Trophy Leaderboards II

328
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:De lijsten zijn bijgewerkt, de toelichting volgt nog. :)
Ik wil graag een bronzen trophy in de rarity categorie. Aangezien je toch 2 zilveren uitdeeld :p
En ik wil graag een vetleren medal bij completion maar niemand die roept 'doe maar!' Anderen zouden ook baat hebben bij een vijfde medal bij de Leaderboards (paveman, Roy en Marty). :D

- Ik weet niet eens of het gaat lukken om de zilveren medal 2x uit te reiken daar de medals zijn ingesteld op maximaal 1 maal uitreiken.
- Marty, zodra Kolm en met0t0 ook maar 0,01% verschillen is de bronzen bij jou al weer weg. Wss volgende keer al!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

329
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:De lijsten zijn bijgewerkt, de toelichting volgt nog.
Ik wil graag een bronzen trophy in de rarity categorie. Aangezien je toch 2 zilveren uitdeeld :p
En ik wil graag een vetleren medal bij completion maar niemand die roept 'doe maar!' Anderen zouden ook baat hebben bij een vijfde medal bij de Leaderboards (paveman, Roy en Marty).

- Ik weet niet eens of het gaat lukken om de zilveren medal 2x uit te reiken daar de medals zijn ingesteld op maximaal 1 maal uitreiken.
- Marty, zodra Kolm en met0t0 ook maar 0,01% verschillen is de bronzen bij jou al weer weg. Wss volgende keer al!
Lol, nu snap ik de dubbele zilveren pas :silly: (zelfde percentage)
Dacht dat je perongeluk een extra zilvere had gegeven in plaats van een bronze. Vandaar mijn reactie :shh:

En je mag van mij best een vetleren medal hebben hoor. Tis dat ik niet achter de schermen werkt anders had ik hem wel toegevoegd :lol:

EDIT: Kolm en Met0t0 stop met gamen anders ben ik mn bronze medal kwijt :evil:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

330
Marty wrote: . . . .
Lol, nu snap ik de dubbele zilveren pas :silly: (zelfde percentage)
Dacht dat je perongeluk een extra zilvere had gegeven in plaats van een bronze. Vandaar mijn reactie :shh:

En je mag van mij best een vetleren medal hebben hoor. Tis dat ik niet achter de schermen werkt anders had ik hem wel toegevoegd :lol:

EDIT: Kolm en Met0t0 stop met gamen anders ben ik mn bronze medal kwijt :evil:
Ik ben altijd in voor een geintje, dus je hebt nu ook een bronzen medal! Ook de lijst is al aangepast!

Wat de vetleren medal betreft, dat was aanvankelijk ook een geintje maar hoe langer ik erover nadenk hoe reëler het wordt. Waarom? Hoe meer prijzen er te verdelen zijn, hoe meer mensen delen in de pret en hoe aantrekkelijker de leaderboards zijn, blijven, worden voor iedereen. Toch?
Ik denk dat ik maar eens een ontwerp ga maken. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron