Re: Trophy Leaderboards II

331
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 8 mei j.l.

ShAmPi verlos ons van het grote vraagteken!

Het schrijven van de toelichting vind ik nog steeds het lastigste onderdeel van de hele telling. Dit kost me ook de meeste tijd. 

Even samenvattend:
- 6 mensen zijn een level gestegen, t.w.: daviduvel, fsterchele23, gamerke1992, paveman, RoyVdW en Sanity penguin. Dit is een record!
- 9 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koploper van dienst is dit keer fsterchele23 (6) gevolgd door RoyVdW (5) en Kolm, Marty en Sanity met elk 3. Een platinum behaalden gamerke, Mr.Wolf, paveman en (hé gamet die nog?) Sora. Samen goed voor 24 platinums. Geen record.

Ha, dat was toch weer een flinke lijst. Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Daviduvel, fsterchele23, gamerke1992, paveman, RoyVdW en Sanity penguin stijgen een level.
Geen veranderingen in de stand.

Platinums:
Geen grote veranderingen hoewel Roy nu bij paveman wel heel erg in de nek staat te hijgen! Vermeldenswaard is nog dat gamerke een plaatsje gestegen is en nu ex aequo staat met Stany.

Completion:
De vetleren medal gaat komen! :D
Geen verschuivingen hier. Wel valt op dat Kolm behoorlijk gestegen is en Ruler een ietsje gedaald. Met andere woorden ze naderen elkaar en dat kon wel eens spannend worden!

Rarity:
We beginnen met een unicum: Kolm en met0t0 staan tot op een honderdste procent, dus op 0,0001, precies gelijk! 2x zilver in dit geval. Normaal gesproken zou dan de bronzen medal vervallen, maar we zijn wel in voor een geintje, dus ook Marty een bronzen erbij (voor zo lang het duurt!)
Door niet te gamen is divided (wie is dat?) aan Roy voorbij gegaan.
Bij rarity zie ik het elke week gebeuren dat deze aangepast wordt bij toe- of afname van het aantal spelers dat de game speelt en of het aantal spelers dat bepaalde trophy’s heeft behaald.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

333
Had je de tellingen 1 dag eerder gedaan dan hadden we helemaal niet gelijk gestaan :p

Mijn rarity had/heeft nogal last van God of War waarvan de rarity bleef stegen. De platinum was 5% toen ik hem haalde en ondertussen is die al 20,90%. En al mijn ultra/very rare trophies uit Just Cause 3 konden daar niet tegen opboksen!
Ondertussen staat met0t0 al terug 0.01 boven me zie ik :(

@fsterchele: Jij ging hard tijdens je vakantie :p

Zelf dacht ik maar 1 of 2 platinums gehaald te hebben omdat ik al zo lang met Just Cause 3 bezig ben ondertussen.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

334
Kolm wrote:Had je de tellingen 1 dag eerder gedaan dan hadden we helemaal niet gelijk gestaan
Image


Mijn rarity had/heeft nogal last van God of War waarvan de rarity bleef stegen. De platinum was 5% toen ik hem haalde en ondertussen is die al 20,90%. En al mijn ultra/very rare trophies uit Just Cause 3 konden daar niet tegen opboksen!
Ondertussen staat met0t0 al terug 0.01 boven me zie ik :(

@fsterchele: Jij ging hard tijdens je vakantie
Image


Zelf dacht ik maar 1 of 2 platinums gehaald te hebben omdat ik al zo lang met Just Cause 3 bezig ben ondertussen.
Aja sjust die week paasverlof oops xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards II

335
Hehe weer leuke update. Ik blijf voorlopig hangen bij Gran Turismo en daar heb ik eigenlijk geen spijt van. De game heeft een magische aantrekkingskracht.. :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

338
Ik begrijp het ook niet. Mogelijk heeft hij na de een of de andere update een "verkeerde" keuze gemaakt. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

339
NTGSruler wrote:Hehe weer leuke update. Ik blijf voorlopig hangen bij Gran Turismo en daar heb ik eigenlijk geen spijt van. De game heeft een magische aantrekkingskracht.. :D
Ik was net ff in je lijst aan het kijken en blijkbaar heb je 2 keer na elkaar de platinum 'Kingpin' gehaald :lol:
Zelfs de beschrijving komt grotendeels overeen :p

https://psnprofiles.com/NTGSruler/log?type=platinum
Image

Re: Trophy Leaderboards II

341
paveman wrote::lol: :lol: :lol:
Echt humor dit! Hoezo 'we doen geen moeite om te verhullen dat we een GTA kloon gemaakt hebben'
Er is een klein probleem in jouw logica... GTA Vice City is 5 december 2015 naar PS4 gekomen en heeft dan voor het eerst trophies gekregen, terwijl Saints Row 3 van 15 november 2011 is :q:

Zou dus eerder iets zijn van "We weten wel dat je ons hebt nageaapt, nu doen wij dat ook ff!"
Image

Re: Trophy Leaderboards II

343
Plot twist: Ik bedacht me plots dat er in RDR volgens mij ook een kingpin trophy was en dat klopt! De laatste trophy van de Undead nightmare DLC heeft als naam ook Kingpin!
https://psnprofiles.com/trophy/282-red- ... 91-kingpin

En RDR is uitgekomen in mei 2010 en dus voor SR3! SR3 kan de naam dus toch nog van Rockstar overgenomen hebben! :lol:

Geen idee of er in GTA in-game ook al een referentie was naar kingpin of niet. Heb Vice City nog niet gespeeld... :saint:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

344
Sora_Lizard wrote: Volgens mij hebben we waanzinnig nieuws, ShAmPi heeft een platinum gehaald maar wil niet dat wij dat zien. Hij heeft namelijk zijn trophy’s op privé gezet! :1bier:
Say whooooooooooooooooooot? :p

Aangepast ;)
Image