Re: Pronken met je Platinums

3301
Marty wrote:Ik heb nu 2 crews gemaakt. Dus morgen avond even kijken of ik dan 500 scraps heb. En dan om de 4 dagen of zo even kijken of ik aan de 2000 kom en tussen door even spelen voor de story.
Met 2 crews ga je tegen morgenavond iets van 250-300 scrap hebben.
Je krijgt 6 scrap per offline uur per crew. Dus met 2 crews krijg je 12 scrap per offline uur ;)

Als je nog even tijd hebt vandaag, zou ik toch nog proberen snel die andere 2 crews ook te doen :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

3302
Heb de andere 2 ook even gedaan. Dus heb alle 4 de crews. Maar als ik het goed gelezen heb en ik deze 2 challenges heb gehaald en niet de glitch krijg kan ik de platinum behalen nadat de servers gesloten zijn? want ik merk wel dat deze flink wat performance issues heeft. En misschien door de game op de ps5 te spelen dat dat wat minder is
Image

Re: Pronken met je Platinums

3303
Ik ben bewust voor de hele platinum gegaan voor de servers sluiten om zeker te zijn. In principe had ik de game nog 2 keer kunnen uitspelen voor die tijd.

Vooral de cut scènes van de game zien er niet uit en ik verwacht niet dat dat op PS5 veel beter gaat zijn. Verder zijn er nog wel wat interface glitches zoals berichten dat je een locatie 100% hebt die dan plots niet meer verschijnen (fast travel of herstart helpt veel...). Overall is het grafisch geen topgame en er zitten behoorlijk wat rare glitches in maar eigenlijk is alleen die scavenging glitch een onoverkomelijk probleem zonder back-ups. De game is ook al van 2015 dus dat het oud aanvoelt is ergens ook wel normaal. Daarom dat ik ook niet weet of de game überhaupt wel redelijk gaat draaien op de PS5.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3306
Kolm wrote:Ik ben bewust voor de hele platinum gegaan voor de servers sluiten om zeker te zijn. In principe had ik de game nog 2 keer kunnen uitspelen voor die tijd.

Vooral de cut scènes van de game zien er niet uit en ik verwacht niet dat dat op PS5 veel beter gaat zijn. Verder zijn er nog wel wat interface glitches zoals berichten dat je een locatie 100% hebt die dan plots niet meer verschijnen (fast travel of herstart helpt veel...). Overall is het grafisch geen topgame en er zitten behoorlijk wat rare glitches in maar eigenlijk is alleen die scavenging glitch een onoverkomelijk probleem zonder back-ups. De game is ook al van 2015 dus dat het oud aanvoelt is ergens ook wel normaal. Daarom dat ik ook niet weet of de game überhaupt wel redelijk gaat draaien op de PS5.
Dat het grafisch niet zo denderend is stoort mij niet, maar dat in nauwe ruimtes de framerate keldert naar 10 fps (of iets meer) dat is niet te doen.
De scavenging glitch krijg je toch alleen maar als je op het zelfde moment dood gaat als de autosave bezig is wanneer je het laatste item uit dat gebied hebt gepakt?
Image

Re: Pronken met je Platinums

3307
Marty wrote:Dat het grafisch niet zo denderend is stoort mij niet, maar dat in nauwe ruimtes de framerate keldert naar 10 fps (of iets meer) dat is niet te doen.
De scavenging glitch krijg je toch alleen maar als je op het zelfde moment dood gaat als de autosave bezig is wanneer je het laatste item uit dat gebied hebt gepakt?
Die problemen herken ik niet echt. Bij een fast travel naar een stronghold kon hij de eerste 1-2 seconden nog wel duidelijk wat dingen inladen (pop-up) maar daarna was dat weg. Heb je de game misschien op een externe schijf geïnstalleerd? :think:

Een ander probleem dat ik wel had was dat de camera in kleine ruimtes en doorgangen mij de muur liet zien ipv de vijanden en dat dat soms moeilijk te corrigeren was. Dat was nog wel is lastig in gevechten.

Volgens het internet zou de scavanging glitch inderdaad als oorzaak hebben dat je te snel doodgaat na het oprapen van het laatste item. Dan heeft de game wel de stats pagina aangepast, maar nog niet de challenge. Ik ben 1 keer doodgegaan na het completen van een location toen ik terugliep naar de ingang en mijn jump slecht ging (springen is waardeloos met L2 en zo'n rare beweging). Ik heb toen 'Load game' gedaan ipv 'Continue' en laatste autosave herladen. Op deze save was de location toch al completed en de stats en challenge klopten ook. Dus ik weet niet precies hoeveel tijd er tussen moet zitten.

Daarnaast had ik ook nog gelezen van iemand die een glitch met de scrotus insignia had (rode schijven die je kapot moet maken). Hij had 1 zo'n schijf van heel ver buiten een kamp met een sniper kapot geschoten en die telde niet in de stats van dat kamp en de gewone stats/challenge. Maar het ding was wel kapot en kwam niet meer terug... :(
Image

Re: Pronken met je Platinums

3309
Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat ik op een PS4 Pro aan het spelen was en daarbij heb ik 'Settings > System > Boost mode' uit staan.
Boost mode gaf mij ooit in een andere game problemen en ik heb het blijkbaar nooit meer opnieuw aangezet.
Image