Re: Pronken met je Platinums

3396
Voila. Denk dat jij één van de weinige zal zijn die hier zo mee omgaan. Ik zou het eens moeten bekijken eens ik een PS5 heb, maar ik vermoed dat ik weinig games heb die ik via savegame op ps5 kan omzetten in een platinum.

Ondertussen heb ik nog veel games in te halen op PS5.
Gisteren zag ik 4k gameplay van Battlefield 1 op PS5. :O Fantastisch gewoon. Die Plus Collection is voor mij persoonlijk echt iets fantastisch!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3400
NTGSruler wrote:Proficiat Kolm.
Ik kijk er wel naar uit om deze te gaan spelen. Heb hem toegevoegd aan mijn bibliotheek via Plus.

Is het mogelijk alle wezentjes te vinden zonder guide? Lijkt mij wel leuk eens een game te spelen zonder guide.
Je krijgt op een bepaald moment een journal waar je per regio kan zien welke wezentjes je gevonden hebt en welke daarvan je gevangen hebt. Je moet ze uiteindelijk allemaal vangen en dat kan meestal nog niet als je de regio voor het eerst bezoekt. Op het einde miste ik er nog 3, eentje wist ik waar hij zat maar niet hoe ik hem kon vangen (eens ik het wist nog altijd 45min bezig geweest...) en de andere 2 vond ik stomweg niet maar die zaten allebei ook ergens in een klein specifiek hoekje waar ze dan alleen onder bepaalde omstandigheden (tijd of weer) verschenen...

Maw: Zonder guide kom je echt een heel eind in deze game en het point of no return wordt ook duidelijk aangegeven. Ik heb het niet getest omdat ik alles had, maar na uitspelen van het verhaal zou het herladen van je save je net voor dat point of no return zetten.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3403
@Kolm: super! Bedankt voor de info. Dat klinkt leuk om te doen.
Zal één van de eerste games op PS5 zijn dat ik zal spelen.

@Roy: hangt af van de game en bijhorende trophies. Maar net daarom mijn vraag aan Kolm. Met een guide spelen is niet altijd leuk. Als het voor bepaalde doelstellingen te halen is in een game dat je het mooi kan volgen in volgorde is het best ok.
Maar ik wil Killzone Shadow Fall verder doen, maar ik stel het altijd maar uit wegens de collectibles. Daarvoor heb je echt een guide nodig en voorlopig vind ik het zėėr irritant om zo te moeten spelen. Steeds stoppen om te kijken wat de volgende collectible is, zorgen dat je die welbepaalde sectie niet voorbij bent terwijl deze game een shooter is.. De levels zijn ook dermate lang in Killzone als je ergens een collectible mist dat je een héél stuk opnieuw moet doen...
Ik ga er mij morgen denk ik eens achter zetten. Eens de collectibles binnen zijn moet ik de game nog op Hard spelen, kan ik eindelijk doorspelen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3404
NTGSruler wrote:@Kolm: super! Bedankt voor de info. Dat klinkt leuk om te doen.
Zal één van de eerste games op PS5 zijn dat ik zal spelen.

@Roy: hangt af van de game en bijhorende trophies. Maar net daarom mijn vraag aan Kolm. Met een guide spelen is niet altijd leuk. Als het voor bepaalde doelstellingen te halen is in een game dat je het mooi kan volgen in volgorde is het best ok.
Maar ik wil Killzone Shadow Fall verder doen, maar ik stel het altijd maar uit wegens de collectibles. Daarvoor heb je echt een guide nodig en voorlopig vind ik het zėėr irritant om zo te moeten spelen. Steeds stoppen om te kijken wat de volgende collectible is, zorgen dat je die welbepaalde sectie niet voorbij bent terwijl deze game een shooter is.. De levels zijn ook dermate lang in Killzone als je ergens een collectible mist dat je een héél stuk opnieuw moet doen...
Ik ga er mij morgen denk ik eens achter zetten. Eens de collectibles binnen zijn moet ik de game nog op Hard spelen, kan ik eindelijk doorspelen.
Voor Killzone weet ik even niet meer welke collectable guide ik heb gebruikt, maar gebruik een guide die ook aangeeft in welke subchapter het zit zodat je niet de hele chapter moet doen. Met die subchapters valt het dan wel mee doorgaans ;)
Maar ik snap dat je deze game van de eerste keer met een collectable guide wil doen, je moet er nog genoeg extra keren door voor de andere trophies...
Image
cron