Re: Pronken met je Platinums

3408
Platinum numero 59: Assassin's Creed Odyssey

Image


Ondertussen al enkele weken oud, maar toch post ik het nog :D

Een goede game, alleen jammer dat er geen link is met Assassin's Creed zoals we ze kennen uit het Ezio tijdperk. Dit zou perfect een game kunnen zijn los van de Assassin's Creed franchise.

Of ik ooit 100% ga halen in deze game is nog maar de vraag. Deze game wordt nu een 'tussendoortje', voor als ik eens wat afwisseling nodig heb.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3409
Nice Daviduvel.

Ik heb deze ook tijdje terug platinum behaald en ben nu met de laatste dlc bezig voor de 100%. Kan ik daarna mooi met Valhalla beginnen
Fate of Atlantis vind ik persoonlijk beter dan Legacy of the First Blade



5 gehaktballen graag
Image

Pronken met je Platinums

3417
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Oh nice, is die lastig?

Ik heb net UC4 binnen gehaald.
Moest enkel de multiplayer trophies nog.
Neen totaal niet. Toffe korte game.
RoyVdW wrote:
FGras wrote:Oh nice, is die lastig?

Ik heb net UC4 binnen gehaald.
Moest enkel de multiplayer trophies nog.
Helemaal niet als je kijkt naar PSN 60% heeft de plat van wie het ooit heeft gespeeld.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Oh nice. Ik denk wel dat ik eerst moet gaan opzoeken hoe ik deze binnen ga halen :p

Image

Re: Pronken met je Platinums

3418
RoyVdW wrote:
FGras wrote:Oh nice, is die lastig?

Ik heb net UC4 binnen gehaald.
Moest enkel de multiplayer trophies nog.
Helemaal niet als je kijkt naar PSN 60% heeft de plat van wie het ooit heeft gespeeld.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik niet! :)
Wel leuke game. Maar ik heb alle puzzelstukjes en wat nog allemaal dus voor mij is het finished :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

3420
RoyVdW wrote:Het is ook een 'je m'en fou' kunst om games niet te platten die +80% ofzo staan in je lijst. Ik zou de drang hebben naar perfectie haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Goh
Ik kijk noooit naar op hoeveel % ik sta. Ook omdat het me totaal niets zegt een trofee.
Image
cron