Re: Pronken met je Platinums

3439
#38 Middle Earth: Shadow Of War
Image

Aangezien de online servers ergens binnenkort gingen sluiten, maar snel de deze nog gedaan! Heel wat trophies hebben nogal te maken met geluk! Je moet niet super veel geluk hebben, maar dit zorgt ervoor dat de platinum anders wel iets langer duurt. Voor de rest had ik er niet al te veel moeilijkheden mee. Ook een geluk dat ze het einde gepatcht hebben waardoor je veel minder endgame stuff moet doen.

@al de rest: proficiat!!!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3440
Mr.Wolf wrote:#38 Middle Earth: Shadow Of War
Image

Aangezien de online servers ergens binnenkort gingen sluiten, maar snel de deze nog gedaan! Heel wat trophies hebben nogal te maken met geluk! Je moet niet super veel geluk hebben, maar dit zorgt ervoor dat de platinum anders wel iets langer duurt. Voor de rest had ik er niet al te veel moeilijkheden mee. Ook een geluk dat ze het einde gepatcht hebben waardoor je veel minder endgame stuff moet doen.

@al de rest: proficiat!!!
Proficiat! :cool:

Het waren wel de servers van Mordor die eind deze maand gaan sluiten, shadow of war is nog geen serversluiting aangekondigd. Aangezien Shadow of war net bij PSPlus zat denk ik dat ze daar ook nog wel heel even mee gaan wachten.
Desondanks geen slecht idee om deze ook alvast af te maken! Na Mad Max was Shadow of Mordor de tweede game in korte tijd waarvan Warner Bros de servers sluit...
Image

Re: Pronken met je Platinums

3441
Proficiat Wolf. Wist niet dat deze een online gedeelte had? Dacht enkel offline zoals de eerste die ik ook nog zou willen spelen. Wel vreemd want deze zat pas bij PS+? Dus je kan de plat dan niet meer halen? Ook al heb je jaren tijd gehad vind ik het toch stom.

Kan je ergens een lijst vinden waar die server info staat van games?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3442
RoyVdW wrote:Proficiat Wolf. Wist niet dat deze een online gedeelte had? Dacht enkel offline zoals de eerste die ik ook nog zou willen spelen. Wel vreemd want deze zat pas bij PS+? Dus je kan de plat dan niet meer halen? Ook al heb je jaren tijd gehad vind ik het toch stom.

Kan je ergens een lijst vinden waar die server info staat van games?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mordor heeft 1 online trophy om een Vendetta succesvol uit te voeren. Dan verschijnt een captain die iemand anders heeft vermoord (niet noodzakelijk iemand van je friendslist) in jouw game en dan moet jij revanche nemen door die te vermoorden.

Shadow of War heeft dezelfde online trophy en ik dacht ook nog een paar andere.

Verder komt die info vooral uit nieuwsberichten van verschillende uitgevers en ontwikkelaars. Soms komt het boven omdat het in de PSN store bij de game wordt gezet. Sommige uitgevers hebben ook lijsten waarin ze de online status bijhouden/aanpassen.

Beste is om op trophy sites de topics ivm server shutdowns in het oog te houden. Daar komt het vaak al snel in zodra iemand ergens wat leest van een server shutdown.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3443
Tsjonge moet echt meer gaan gamen om dat bij te houden Die ps trophies site wordt ook niet meer aangepast sinds 2 jaar. PSNProfiles in het oog houden dus.

Valt die te boosten? Zo ja dan steek ik de game dit weekend eens in om snel die vendetta teophy te halen als iemand even wil helpen

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3444
RoyVdW wrote:Tsjonge moet echt meer gaan gamen om dat bij te houden
Image
Die ps trophies site wordt ook niet meer aangepast sinds 2 jaar. PSNProfiles in het oog houden dus.

Valt die te boosten? Zo ja dan steek ik de game dit weekend eens in om snel die vendetta teophy te halen als iemand even wil helpen
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik kreeg de online vendetta trophy na een paar uur spelen! Die was heel simpel te halen. Je moet ook een bepaald kistje openen met munten die je kunt verdienen en die is ook heel snel. De laatste mp was een ander paar mouwen... Daar moet je 2500 punten verdienen. Die punten krijg je door high level orcs in je fort te stoppen, overal upgrades voor te kopen, en dan zit je zoals mij nog steeds maar aan 2100 punten ofzo. Dan is het de bedoeling dat je nog online forten van anderen moet gaan overnemen. Per succesvol fort krijg je 100 punten extra, als je faalt, werden er dacht ik punten afgetrokken. De trophies vallen ook niet te boosten, aangezien het geen traditionele multiplayer is! Het is dus niet zo dat je tegen andere spelers vecht, maar tegen orcs in een andere speler zijn wereld. Je hebt denk ik ook geen keuze in de speler tegen wie je vecht... Dus die trophy kun je bijna enkel behalen na het voltooien van het spel... Ik denk dat het ook een van mijn laatste trophies was...
En als je shadow of mordor of bedoelt, die is wel snel te halen denk ik!

@kolm: Oei, dan heb ik het idd precies helemaal verkeerd begrepen van welke game offline ging =D Een maat van mij vertelde me dat, en heb hier ook niks verder over opgezocht :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

3445
RoyVdW wrote:Tsjonge moet echt meer gaan gamen om dat bij te houden
Image
Die ps trophies site wordt ook niet meer aangepast sinds 2 jaar. PSNProfiles in het oog houden dus.

Valt die te boosten? Zo ja dan steek ik de game dit weekend eens in om snel die vendetta teophy te halen als iemand even wil helpen
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik weet niet zeker welk topic op playstationtrophies het meest recente topic is daarover. Het is al een paar keer naar een andere eigenaar gegaan en dan moet die een nieuw topic beginnen omdat hij anders de eerste post niet kan aanpassen.

Dit zijn geen online trophies die je kan boosten, gewoon dingen die je ingame moet doen maar die wel een online connectie vereisen om info van andere spelers op te halen.
Mr.Wolf wrote:Ik kreeg de online vendetta trophy na een paar uur spelen! Die was heel simpel te halen. Je moet ook een bepaald kistje openen met munten die je kunt verdienen en die is ook heel snel. De laatste mp was een ander paar mouwen... Daar moet je 2500 punten verdienen. Die punten krijg je door high level orcs in je fort te stoppen, overal upgrades voor te kopen, en dan zit je zoals mij nog steeds maar aan 2100 punten ofzo. Dan is het de bedoeling dat je nog online forten van anderen moet gaan overnemen. Per succesvol fort krijg je 100 punten extra, als je faalt, werden er dacht ik punten afgetrokken. De trophies vallen ook niet te boosten, aangezien het geen traditionele multiplayer is! Het is dus niet zo dat je tegen andere spelers vecht, maar tegen orcs in een andere speler zijn wereld. Je hebt denk ik ook geen keuze in de speler tegen wie je vecht... Dus die trophy kun je bijna enkel behalen na het voltooien van het spel... Ik denk dat het ook een van mijn laatste trophies was...
En als je shadow of mordor of bedoelt, die is wel snel te halen denk ik!

@kolm: Oei, dan heb ik het idd precies helemaal verkeerd begrepen van welke game offline ging =D Een maat van mij vertelde me dat, en heb hier ook niks verder over opgezocht :p
Die laatste trophy zou ook een stuk makkelijker kunnen volgens iemand op PSNP. De details weet ik even niet meer maar het kwam erop neer om een bepaald iets heel lang uit te stellen tot je genoeg punten had dat als je dat iets deed, je direct aan die punten zat.

Maar nu ben je voor deze game wel gerust wat de platinum betreft :P
Overigens zitten in de DLC ook nog online trophies zag ik net.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3446
Ja heb even opgezocht op PSNP. Mordor blijkt makkelijk te zijn en al na 2u te behalen die vendetta. Dat is ook de enige trophy die je moet halen ivm die server.

Bedankt. Chance dat ik dat nu zie. Nog 2 weken en ze sluiten. Jammer dat er zo'n trophies inzitten. Maar nu weet ik wel welke game ik ga spelen ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3448
gamerke1992 wrote:Dat van de servers is vaak zo jammer he.

Ik heb de smaak terug te pakken gekregen van wipeout op de ps vita, maar nu kan ik geen enkele online trophy halen. Want de servers zijn gesloten.
Die WipeOut heb ik destijds nog gedaan met Kolm en een andere groep. Die multiplayer trophies waren ook een PITA... :lol:
Image