Re: PlayStation Plus

346
minermb wrote:Je kunt nu al de PS+ spellen downloaden van deze maand. Ze staan nog niet bij PS+, maar je moet ze zoeken in de lijst ;) Nu kan ik gelijk als ik thuis kom van school, Rocket league gaan spelen ^^
School? Het is toch al zomervakantie??
Image

Re: PlayStation Plus

347
RoyVdW wrote:
minermb wrote:Je kunt nu al de PS+ spellen downloaden van deze maand. Ze staan nog niet bij PS+, maar je moet ze zoeken in de lijst ;) Nu kan ik gelijk als ik thuis kom van school, Rocket league gaan spelen ^^
School? Het is toch al zomervakantie??
Niet in Nederland.
Image

Re: PlayStation Plus

348
Elexus wrote:
RoyVdW wrote:
minermb wrote:Je kunt nu al de PS+ spellen downloaden van deze maand. Ze staan nog niet bij PS+, maar je moet ze zoeken in de lijst ;) Nu kan ik gelijk als ik thuis kom van school, Rocket league gaan spelen ^^
School? Het is toch al zomervakantie??
Niet in Nederland.
In Nederland heeft nu noord al vakantie, het midden heeft eind deze week vakantie en het zuiden(ik) heeft de week daarna vakantie. Ik ben nu al klaar met mijn pww dus dat zie ik eigenlijk al als vakantie :-"
Image

Re: PlayStation Plus

350
RoyVdW wrote:Vreemd geregeld daar die schoolvakanties?
Image
Nee hoor, juist handig, anders is het zo druk op de weg.

Het is altijd zo dat een stuk 2 jaar laat vakantie heeft, een stuk 1 jaar midden vakantie heeft en een stuk 2 jaar vroeg vakantie. Dit jaar is het zuiden in het eerste jaar van laat, het midden in het jaar van het midden (
Image
) en het noorden in het tweede jaar van vroeg ;)
Image

Re: PlayStation Plus

360
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Mooie update deze maand! Op zich wel jammer van Limbo om iets negatiefs te zeggen hé ;) Was die al niet eens geweest bij PS+?
Ja, want ik heb die op mijn Vita staan. Misschien is het geen cross buy?
Geen idee als deze cross buy is. Maar dan heb ik toch een goed geheugen ;)
Image