Re: Pronken met je Platinums

3544
gamerke1992 wrote:Eeeen daar was nummer 47 :D spiderman miles Morales.

Image
Congrats! Wat vond je er van? Ik heb m nog liggen en heb me er niet echt toe kunnen bewegen deze te starten....
De ene keer dat ik m heb opgestart vond ik m grafisch ook wat tegenvallen.

Edit: never mind, ik lees nu net pas je mini-review in ander topic... :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

3545
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Eeeen daar was nummer 47 :D spiderman miles Morales.

Image
Congrats! Wat vond je er van? Ik heb m nog liggen en heb me er niet echt toe kunnen bewegen deze te starten....
De ene keer dat ik m heb opgestart vond ik m grafisch ook wat tegenvallen.

Edit: never mind, ik lees nu net pas je mini-review in ander topic... :D
Ze hebben onlangs een modus toegevoegd die zowel raytracing als 60fps toepast. Deze modus vind ik het beste en dan is de game echt wel mooi.

Het verhaal is top!
Image

Re: Pronken met je Platinums

3554
@ Mr.Wolf
Dat gaat redelijk vlot met die ammo kisten hoor! Sommige abilities gaan echt traag, maar er zijn goede methodes voor. Tis wat grind werk, maar niets dat uitermate moeilijk is. Het kost gewoon véél tijd. De elite trophy is de moeilijkste denk ik ( is DLC en niet nodig voor platinum).

Even meegeven als je echt 100% wilt, of op zijn minst de platinum, je best er nu je tijd insteekt. Onlangs zijn de stats website van KZ SF offline gehaald. Clans kunnen hierdoor niet meer gemaakt worden. Niemand weet hoe lang de servers nog online blijven, en dus de online trophies haalbaar zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3555
Die ammo kisten zijn idd supersimpel: Gewoon allebei eentje neerzetten en dan uit de kist van de andere blijven grijpen tot de kist verdwijnt. In het begin dachten we dat je maar 1 keer uit 1 kist kon grijpen of dat je ammo niet vol mocht zijn om er iets uit te kunnen nemen, maar dat maakt allemaal niet uit. Naarmate de kist hoger level wordt, heeft hij minder tijd nodig om te regeneraten en gaat het dus nog sneller omdat je minder moet wachten tot je hem weer neer kan zetten.

En wat NTGSruler zegt: Als je de online hier nog van wil doen, dan is het nu echt het moment. De eerste waarschuwing voor een mogelijke shutdown is er al!
Image