Re: PlayStation Plus

361
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Mooie update deze maand! Op zich wel jammer van Limbo om iets negatiefs te zeggen hé ;) Was die al niet eens geweest bij PS+?
Ja, want ik heb die op mijn Vita staan. Misschien is het geen cross buy?
Geen idee als deze cross buy is. Maar dan heb ik toch een goed geheugen ;)
Die is idd al voor ps plus geweest. Dat was toen toevallig het eerste spel dat ik via ps plus gespeeld heb.
Image

Re: PlayStation Plus

362
Echt de beste maand sinds ik PS+ heb maar wel klote dat ik GoW al plat heb en toen 50 euro had betaald voor de special edition. Sound Shapes ga ik zkr proberen wou ik allang aanschaffen is easy platje normaal. Is Limbo een shared trophylist anders speel ik hem nog wel eens op PS4 want heb hem al op 3. Lara Croft weet ik niet goed is zo 2D achtig. De andere games ken ik niet even opzoeken.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

363
Lara Croft And The Temple Of Osiris: Deze wil ik wel met ne maat samenspelen
Limbo: Heb ik al helemaal uitgespeeld op ps vita en ps3. Ik heb zelfs 100% op de trophylists dus ik ken het spel al helemaal
Sound Shapes: Altijd al willen hebben, maar nooit gekocht omdat ik wist dat hij wel is voor ps plus zou komen
Stealth Inc. 2: A Game Of Clones: De eerste speelde ik niet zo graag, maar ik wil deze wel is proberen
God Of War Ascension: Niet de beste GoW, maar toch nog altijd een topgame. Jammer dat ik hem al heb, maar ik speel hem gewoon nog is
Castlestorm: Dat ziet er echt een cool spel uit
Image

Re: PlayStation Plus

364
Mr.Wolf wrote:Lara Croft And The Temple Of Osiris: Deze wil ik wel met ne maat samenspelen
Limbo: Heb ik al helemaal uitgespeeld op ps vita en ps3. Ik heb zelfs 100% op de trophylists dus ik ken het spel al helemaal
Sound Shapes: Altijd al willen hebben, maar nooit gekocht omdat ik wist dat hij wel is voor ps plus zou komen
Stealth Inc. 2: A Game Of Clones: De eerste speelde ik niet zo graag, maar ik wil deze wel is proberen
God Of War Ascension: Niet de beste GoW, maar toch nog altijd een topgame. Jammer dat ik hem al heb, maar ik speel hem gewoon nog is
Castlestorm: Dat ziet er echt een cool spel uit
Ik heb beide stealh incs gekocht en vond de tweede leuker. Vooral omdat je buiten de levels om ook nog puzzels op moest lossen en je moet gebruik maken van allemaal gadgets.
Image

Re: PlayStation Plus

367
met0t0 wrote:Oei, dit is voor mij wel een mindere maand. Ik heb de games al bijna allemaal of ze interesseren mij niet echt :p
Ach ja, na Rocket League vorige maand, vind ik een mindere maand niet zo erg :p
idem, limbo al gespeeld, sound shapes heb ik, castlestorm is al gratis geweest op xbox one, een budget tombraider geven kunnen ze wel, maar een volwaardige tombraider in 2015 is blijkbaar te moeilijk. Dan schiet alleen nog stealth inc over, maar dat zegt me niet veel.
Image

Re: PlayStation Plus

368
M-power wrote:
met0t0 wrote:Oei, dit is voor mij wel een mindere maand. Ik heb de games al bijna allemaal of ze interesseren mij niet echt :p
Ach ja, na Rocket League vorige maand, vind ik een mindere maand niet zo erg :p
idem, limbo al gespeeld, sound shapes heb ik, castlestorm is al gratis geweest op xbox one, een budget tombraider geven kunnen ze wel, maar een volwaardige tombraider in 2015 is blijkbaar te moeilijk. Dan schiet alleen nog stealth inc over, maar dat zegt me niet veel.
En GoW Ascension? ;)
Image

Re: PlayStation Plus

371
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
met0t0 wrote:Oei, dit is voor mij wel een mindere maand. Ik heb de games al bijna allemaal of ze interesseren mij niet echt :p
Ach ja, na Rocket League vorige maand, vind ik een mindere maand niet zo erg :p
idem, limbo al gespeeld, sound shapes heb ik, castlestorm is al gratis geweest op xbox one, een budget tombraider geven kunnen ze wel, maar een volwaardige tombraider in 2015 is blijkbaar te moeilijk. Dan schiet alleen nog stealth inc over, maar dat zegt me niet veel.
En GoW Ascension? ;)
Ik heb nog altijd nachtemerries van gow 3. 5 keer opnieuw begonnen en iedere keer crashte het spel op hetzelfde punt.
Image

Re: PlayStation Plus

373
Ze hebben ook nog iets nieuw aangekondigd: vote to play.
Men zal kunnen stemmen op 3 games en de game met de meeste stemmen zou dan gratis worden voor plus de volgende maand. De 2 andere games zouden dan met korting aangeboden worden.Het is nog niet bekend of dit voor Europa is.
Image

Re: PlayStation Plus

374
M-power wrote:Ze hebben ook nog iets nieuw aangekondigd: vote to play.
Men zal kunnen stemmen op 3 games en de game met de meeste stemmen zou dan gratis worden voor plus de volgende maand. De 2 andere games zouden dan met korting aangeboden worden.Het is nog niet bekend of dit voor Europa is.
Dat zou wel een leuk concept zijn :)
Image

Re: PlayStation Plus

375
M-power wrote:Ze hebben ook nog iets nieuw aangekondigd: vote to play.
Men zal kunnen stemmen op 3 games en de game met de meeste stemmen zou dan gratis worden voor plus de volgende maand. De 2 andere games zouden dan met korting aangeboden worden.Het is nog niet bekend of dit voor Europa is.
Mhm ergens is dat wel interessant. Maar toch blijft Sony nog altijd zelf beslissen wat ze geven dan. Als zij de 3 games mogen kiezen kunnen wij voten en komt het toch uit die 3 games dat zij aanbieden. Zou veel leuker zijn mochten we zelf kiezen :P
Image