Re: Pronken met je Platinums

3708
Congrats weer allemaal!!!!

#45 Ratchet & Clank
Image
Weer een redelijk makkelijke! Enkel het upgraden van de wapens vond ik niet zo heel leuk! Was wel een kleine grind :p

#46 Maquette
Image
Ook hier weer een heel simpele! Bij de speedruns amper moeilijkheden gehad. Eentje wel 3 keer moeten doen, maar voor de rest niets moeilijk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3716
Marty wrote: 22 Mar 2021 21:31
Platinum 323 (trophy 20.000): Marvel's Avengers ( Omega Level Accomplishment)
Image
Hoe valt die Marvel's Avengers mee?
Is nu recent toegevoegd op PS now en lijkt op het eerste zicht leuk maar ik lees weinig positief erover.
Vooral in termen van platinum zou het niet moeilijk zijn, maar gewoon een verschrikkelijke grind?

Gamerke is er ook aan bezig denk ik, aan zijn gamertag te zien toch? :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3717
Sanity penguin wrote: 07 May 2021 10:28
Marty wrote: 22 Mar 2021 21:31
Platinum 323 (trophy 20.000): Marvel's Avengers ( Omega Level Accomplishment)
Image
Hoe valt die Marvel's Avengers mee?
Is nu recent toegevoegd op PS now en lijkt op het eerste zicht leuk maar ik lees weinig positief erover.
Vooral in termen van platinum zou het niet moeilijk zijn, maar gewoon een verschrikkelijke grind?

Gamerke is er ook aan bezig denk ik, aan zijn gamertag te zien toch? :lol:

Inderdaad ;)

Ik heb nog maar een 15tal uur gespeeld. Maar deze waren tot nu toe al zeker de moeite. Het verhaal heeft hetzelfde gevoel en kwaliteit als de films. Ze doen duidelijk hun best om een soort van destiny game te zijn, maar dan in het marvel universum.

Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer ik de verhaallijn(en) uitgespeeld heb dat het dan snel eentonig kan worden. Ik zie geen reden om elke keer dezelfde missies opnieuw te spelen voor XP, loot,...

Wat ik absoluut niet leuk vind is micro transacties en die zijn wel aanwezig. Je kan voor belachelijk veel geld currency kopen voor nieuwe skins enzo.

Hopelijk gaan ze later in de game mij niet benadelen omdat ik deze currency weiger te kopen. We'll see.

Hoe dan ook, ik heb 25 euro betaald voor deze game en dat ga ik er makkelijk uit halen.

Ook leuk dat de ps5 upgrade beschikbaar is. De laadtijden zijn echt super kort en alles ziet er goed uit.
Image
cron