Re: Pronken met je Platinums

3736
Marty wrote: 23 May 2021 19:07 Platinum 339: Trials of Mana

Image



een gebakken ei graag
Proficiat! Nu moet Sora deze platinum nog halen :lol:
Staat me bij dat hij ergens vast zat met een erg sterke vijand maar geen idee welke...
zenmaster wrote:
Image

Platinum nummer 7. Spectaculair he. 🤣
Toch efkes pronken… 5 jaar na mijn laatste platinum, toevallig MGS4, nu ook die van MGS3 gehaald. 🙂👌🏻
Das een mooie, proficiat! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3739
paveman wrote: 26 May 2021 09:24 Congrats zenmaster! Ieder gaat op z'n eigen tempo ;), maakt het niet minder bijzonder.
Jammer dat de andere 6 op een ander account zijn gehaald.... Op naar nummer 8.... ook weer MGS(2)??
Ik doe mijn best. 🤣 Ik heb ook altijd het principe gehad om alleen die te halen van games die ik echt de moeite vind, behalve in het begin. Zoals die van Toy Story 3, daar ben ik nu niet zo trots op. 😂 Maar was een makkelijke.
Ja, hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd ik kan vrijmaken. MGS4 is ook nog te doen, maar weet niet of ik de extreme playthrough nog aankan… MGS2 neemt ook nog veel tijd in beslag voor de laatste twee. Kan ook zomaar een andere game worden. 🙂
Ja, jammer van die andere account. Zou tof zijn als je dat kon combineren of overzetten.

@Roy:
Ik was vroeger Suneku. En misschien nog iets, maar niet PhoenixEffect. Ik denk wel dat ik die gekocht heb van u omdat ik de sleeve nodig had. 😉
Image

Re: Pronken met je Platinums

3740
Kolm wrote: 25 May 2021 14:17
Marty wrote: 23 May 2021 19:07 Platinum 339: Trials of Mana

Image

een gebakken ei graag
Proficiat! Nu moet Sora deze platinum nog halen :lol:
Staat me bij dat hij ergens vast zat met een erg sterke vijand maar geen idee welke...
Aan zijn trophies te zien zal dat Anise zijn. Die moet je verslaan om ng+ te kunnen spelen. En is een trophy voor om Anise op Hard te verslaan. Maar dat is in de tweede playtrough een eitje als je team level 99 is. Je krijgt namelijk in ng+ een item wat je kan equippen wat je 300% bonus xp geeft



Glaasje aardbeiendrink graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3741
Marty wrote: 26 May 2021 18:24 Aan zijn trophies te zien zal dat Anise zijn. Die moet je verslaan om ng+ te kunnen spelen. En is een trophy voor om Anise op Hard te verslaan. Maar dat is in de tweede playtrough een eitje als je team level 99 is. Je krijgt namelijk in ng+ een item wat je kan equippen wat je 300% bonus xp geeft



Glaasje aardbeiendrink graag
Hmm, geen idee of hij probeerde op hard of niet... :P
Image