Re: Pronken met je Platinums

3798
Kolm wrote: 24 Jul 2021 21:54 @Marty: Proficiat! Maar... what's the catch dan? :think:

Geen trophy guide. Iets van 160 relics wat je moet vinden door alle levels heen (metroidvania style) en je kunt niet altijd zien of je ergens op de map nog verder kunt. En er zijn maar 173 mensen die de europese versie hebben gespeeld.

En dus vrijwel een onbekende game.




Een glaasje water voor het slapen gaan graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3801
Ja, enorm. Merci makker! Deze is er ook één waar ik heel trots op ben. Is al jaren mijn favoriete MGS game en het is de eerste keer na al die jaren dat ik hem echt 100% heb uitgespeeld. Vroeger ben ik gestopt op 75-80% voltooide missions, maar had nu wat extra motivatie door de mogelijke platinum. Geeft veel voldoening.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3805
Marty wrote: 24 Jul 2021 23:10 Geen trophy guide. Iets van 160 relics wat je moet vinden door alle levels heen (metroidvania style) en je kunt niet altijd zien of je ergens op de map nog verder kunt. En er zijn maar 173 mensen die de europese versie hebben gespeeld.

En dus vrijwel een onbekende game.




Een glaasje water voor het slapen gaan graag
En... zie je wel in welke levels of stukken je collectibles mist of is het gewoon gokken waar ze zitten? :think:


@zenmaster: Een hele mooie als ik alle guides en geruchten mag geloven :lol: Proficiat! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3806
@Kolm

Dat is niet te zien waar je wat mist dus ik was ook wel blij dat ik alles gevonden had. Dacht op het eind dat ik er een paar mistte maar die kreeg ik gelukkig nog als quest rewards. Maar als je er wel een paar mist moet je dus alle levels afzoeken om hem te vinden. Of het moet een bekende zijn die veel gemist is en die zijn dan wel te vinden op internet.

De map geeft wel aan hoeveel % je ontdekt hebt van de map. Dus als je ergens een paar procent mist is de kans groot dat daar nog een relic ligt. Toen ik de platinum binnen had mistte ik op twee levels wat procenten. 1 map kwam ik uit op 99% en de andere op 96%. Maar gelukkig lagen daar dus geen relics.





Graag wat kibbeling
Image