Re: Pronken met je Platinums

3811
paveman wrote: 28 Jul 2021 08:20 Toch knap hoeveel titels er tussen zitten waar ik gewoon nog nooit van gehoord heb, Marty!
Voordeel dat ik bijna alle genres speel, dus dan komen er wel eens onbekende titels tussen. Dan kijk ik zelf even op youtube en als het me aanspreekt koop ik de game




bakje druivenmix graag
Image

Re: Pronken met je Platinums

3812
Dan nog... ik houd toch aardig het game nieuws bij (vind ik zelf, haha). Ik denk best een heel aantal titels in ieder geval van naam te kennen die het grote publiek niet kent, maar dan nog zitten er best wat namen tussen waar ik gewoon nog nooit van heb gehoord, zelfs niet ben tegengekomen bij het scrollen door een sales lijst op PSN... Nogmaals: ik vind het knap hoe je bij die games komt :).
PS: behalve shooters speel ik ook bijna elk genre wel. Gelijk ook mijn nadeel, haha! Te veel leuke games, veel te weinig tijd....
Image

Re: Pronken met je Platinums

3817
#175 Spyro 2: Rypto's Rage! - Rypto's Remorse
Image
Deze veel samen met de kids gespeeld. Leuke, ontspannen game!

#176 Tomb Raider: Anniversary -
Image
7 1/2 jaar na de eerste trophy :D

#177 Spyro 3: Year of the Dragon - Party Like It's 2024
Image
Wat mij betreft de minste van de 3

#188 Kingdom Hearts II - Kingdom Hearts II Master
Image
Tevens trophy 10.000 :jip:
Image

Re: Pronken met je Platinums

3823
Mooi van Aeterno Blade 2, Marty :smile:
Toch opvallend dat er af en toe nog zulke zeldzame games voorbij komen, of toch zeldzaam in Europa. Heel sterk om dat zonder guide te doen :cool:

Zenmaster, proficiat met MGS2! :lach: Heel mooi hier na al die jaren sinds uw eerste kennismaking met de game toch ook de platinum te halen!