Re: Pronken met je Platinums

3931
Thanks Zenmaster! Deze eens in mijn achterhoofd houden. Is zo ééntje dat je ooit eens moet gespeeld hebben. Snelle platinum hoeft het niet per se hoor. Tis gewoon dat je er een guide moet bijhalen voor bepaalde acties in een game/collectibles zoeken dat mij soms stoort.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3932
Kolm wrote: 30 Sep 2021 13:41 Het zal uiteindelijk wel lukken maar aangezien tijd toch beperkt is probeer ik zoiets toch zo optimaal mogelijk te doen. Niet dat dat altijd lukt hoor :q:

Maar voor PS3 ga ik eerst verder met Resident Evil 5. Samen met iemand anders de professional runs van de DLC doen en dan hopelijk ook een keer de laatste opruim voor de platinum. Ik weet dat ik ooit wel begonnen was aan de S-ranks maar geen idee hoever ik daarmee gekomen was. De professional run van de main game had ik jaren geleden al is in co-op gedaan.
Ik neem aan dat je al een co-oppartner hebt, maar anders wil ik ook wel helpen met de professional runs. Ik heb de feeling nu nog een beetje van RE6. Ik heb de DLC, maar nog maar amper gespeeld.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3933
NTGSruler wrote: 30 Sep 2021 17:22 Thanks Zenmaster! Deze eens in mijn achterhoofd houden. Is zo ééntje dat je ooit eens moet gespeeld hebben. Snelle platinum hoeft het niet per se hoor. Tis gewoon dat je er een guide moet bijhalen voor bepaalde acties in een game/collectibles zoeken dat mij soms stoort.
Volgens mij was Heavy Rain best te doen zonder guide. Enige is dat je dan misschien iets meer van de game zou moeten herspelen. En je zou een beetje bij moeten houden welke keuzes je maakt door de game heen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

3934
paveman wrote: 01 Oct 2021 17:27 Ik neem aan dat je al een co-oppartner hebt, maar anders wil ik ook wel helpen met de professional runs. Ik heb de feeling nu nog een beetje van RE6. Ik heb de DLC, maar nog maar amper gespeeld.
Ik had inderdaad al iemand gevonden voor de professional runs. Sterker nog; Hij is de oorzaak dat ik eindelijk is verder ga met Resident Evil 5 :lol:
Maar eventueel kunnen we nog altijd wel een keer die professional runs doen hoor. Ik weet dat ik vooral even nodig ga hebben om weer te wennen aan de rare controls :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

3938
zenmaster wrote: 30 Sep 2021 16:49Als je hem nog nooit gespeeld hebt zou ik de eerste keer gewoon alles doen hoe je zelf wil.
Dat is volgens mij inderdaad het belangrijkste bij Heavy Rain. Als ge spoilers wilt vermijden en de beste ervaring wilt, zeker niet beginnen met naar een guide te kijken.
Ik heb de game een drietal keer uitgespeeld zonder ooit op trophies te letten, wou telkens gewoon een beter einde nadat ik mijn eerste keer bijna iedereen had laten doodgaan en een vreselijk einde kreeg :lol:

Re: Pronken met je Platinums

3944
Het zou dan eerder aan een langer dan verwachtte cutscene liggen of een trophy die pas na de cutscene/credits popt

Maar om de jaarwisseling kan je hier in Nederland niet heen... Ze zijn hier al een paar weken opnieuw bezig met hun vuurwerkbommen. Dat doen ze dan op een plein 4-5 straten achter ons, maar zelfs langs de voorkant hoor je de galm weerkaatsen op meerdere straten met flatgebouwen.
Image