Re: Pronken met je Platinums

408
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Goede review, maar nu weet ik er nog niets meer over in principe. Is het zijn geld waard?

En waarom zullen we die hier niet zien NTGS? De plats die Frans haalt zijn doorgaan simpel als je bent te vinden voor het genre. ( :D )
Thanx voor het compliment! Hoeveel een game voor iemand waard is kan ik moeilijk bepalen. Voor mij was het zeker zijn geld waard, daarom is het volgens mij ook een aanrader. :)

Ik speel het liefste RPG's. Die zijn doorgaans nogal tijdrovend, vandaar dat ik die bij jou dan weer niet tegenkom? ;)
Gameplay geeft de game een reviewscore van 86. Ga hem ook platten denk. Hopelijk komt die nog in sales. Lees alleen maar positieve dingen over hoe mooi het is.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

419
Platinum #53

Teslagrad
Image
Snelle maar moeilijke platinum en haast onmogelijk zonder guide. Veel gevloekt op sommige stukken minstens even moeilijk als death mode van Sound Shapes. Veel fingerspitz gevoel voor nodig en correcte timing. Geluk speelt soms ook mee. Blij dat ik er vanaf ben dat wel. Ingenieuze puzzels.

:L: :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

420
RoyVdW wrote:Platinum #53

Teslagrad
Image
Snelle maar moeilijke platinum en haast onmogelijk zonder guide. Veel gevloekt op sommige stukken minstens even moeilijk als death mode van Sound Shapes. Veel fingerspitz gevoel voor nodig en correcte timing. Geluk speelt soms ook mee. Blij dat ik er vanaf ben dat wel. Ingenieuze puzzels.

:L: :smug:
Congratz! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron