Re: PlayStation Plus

422
Ligeiro wrote:geen van de drie interesseert mij. ik ben plus geworden omdat ze beloofden AAA titels erin te gooien, niet voor die indy zooi
Indie games zijn geen rotzooi. :O - Shame, Shame, Shame, Shame... -

Maar ik vraag me wel af wanneer de eerste AAA-PS4 game eraan komt en wat deze zal zijn. My bet is still Killzone or Knack. :P
Image

Re: PlayStation Plus

423
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt :)
Maar als je altijd 50 gewend bent is het moeilijk om zo'n redenering te volgen, als je volledig nieuw bent met ps plus zouden sommigen dat mss ook vinden ;)
Moeilijk? Ik ben altijd tegen online betalen geweest drm dat ik dat niet op PS3 had. Alles wordt duurder. Heeft niets met nieuw member te maken. Relativeer want wat ga je eraan doen het zal ooit gebeuren. Ik heb zwart op wit gelijk dat het nog steeds cheap is voor de weder giften. Styx bv kost 30 dus is al de helft. Je moet wel chance hebben of er iets van u smaak bijzit.
In principe vind ik het nog altijd belachelijk dat het online geld kost want internetverbinding heeft iedereen en daar betaal je ook al voor en voor de games ook al. Die insta collectie geven z expres als gunst omdat het anders absurd is en vele een negatief beeld krijgen van Sony.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

424
RoyVdW wrote:In principe vind ik het nog altijd belachelijk dat het online geld kost want internetverbinding heeft iedereen en daar betaal je ook al voor en voor de games ook al.
Ge betaalt voor stabiele multiplayerservers, heeft niks te zien met uw internetverbinding. Het is alleen belachelijk dat publishers als EA er vaak na 2 jaar al de stekker uit trekken.

Re: PlayStation Plus

425
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt :)
Maar als je altijd 50 gewend bent is het moeilijk om zo'n redenering te volgen, als je volledig nieuw bent met ps plus zouden sommigen dat mss ook vinden ;)
Moeilijk? Ik ben altijd tegen online betalen geweest drm dat ik dat niet op PS3 had. Alles wordt duurder. Heeft niets met nieuw member te maken. Relativeer want wat ga je eraan doen het zal ooit gebeuren. Ik heb zwart op wit gelijk dat het nog steeds cheap is voor de weder giften. Styx bv kost 30 dus is al de helft. Je moet wel chance hebben of er iets van u smaak bijzit.
In principe vind ik het nog altijd belachelijk dat het online geld kost want internetverbinding heeft iedereen en daar betaal je ook al voor en voor de games ook al. Die insta collectie geven z expres als gunst omdat het anders absurd is en vele een negatief beeld krijgen van Sony.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik had het er gewoon over dat als je jaren gewend bent om 50 te betalen, dat een prijsverhoging met 10€ belachelijk is omdat ze niets aan hun service toevoegen. Gewoon 10€ duurder om 10€ meer te verdienen.
Moest het van het begin af aan 60 geweest zijn en ook nog steeds iedere maand een deftige AAA titel bijzitten zou ik dit ook wel betalen, maar we zijn 50 gewend dus is alles meer dan 50 teveel. Zo denk ik er toch over :P
Image

Re: PlayStation Plus

428
NTGSruler wrote:Blij dat ik niet de enigste ben die de 3 PS4 games waar je kunt op voten voor PS+ volgende maand niets vind.
Dan kunde de game pakken die het minst erg eruit ziet dan. Of volg de stem van vrienden van u ofzo? :p
Mijn keuze gaat tussen Zombie Viking en Armello gaan denk.
Krijgen we nu btw maar 1 game die we dan nu zelf kunnen kiezen? Of krijgen we nog steeds 2 ps4 games?
Last edited by The Wastelander on 12 Aug 2015 21:19, edited 1 time in total.
Image

Re: PlayStation Plus

429
The Wastelander wrote:
NTGSruler wrote:Blij dat ik niet de enigste ben die de 3 PS4 games waar je kunt op voten voor PS+ volgende maand niets vind.
Echt aanspreken doet geen enkele van hen maar je kan alleszins de minst erge kiezen dan. :p
Krijgen we nu btw maar 1 game die we dan nu zelf kunnen kiezen? Of krijgen we nog steeds 2 ps4 games?
Alles blijft hetzelfde, maar een van de games kan door de spelers 'gekozen' worden. :P
Image

Re: PlayStation Plus

430
Maxidomino wrote:
The Wastelander wrote:
NTGSruler wrote:Blij dat ik niet de enigste ben die de 3 PS4 games waar je kunt op voten voor PS+ volgende maand niets vind.
Echt aanspreken doet geen enkele van hen maar je kan alleszins de minst erge kiezen dan. :p
Krijgen we nu btw maar 1 game die we dan nu zelf kunnen kiezen? Of krijgen we nog steeds 2 ps4 games?
Alles blijft hetzelfde, maar een van de games kan door de spelers 'gekozen' worden. :P
Is wel een cool idee, maar volgens mij gaan ze meer mensen teleurstellen dan tevreden maken. Aangezien het 3 opties zijn gaan 2 groepen mensen teleurgesteld worden die samen wellicht met meer zijn dan de 1 groep gelukkigen. Marketingwijs gezien, zeer slim gespeeld. Ze krijgen ieder (oké misschien overdreven) PS+ lid geinteresseerd want we krijgen ''macht'', we kunnen zelf beslissen. We checken de 3 games, we vinden een favoriet en dan blijkt onze favoriet niet de keuze te worden --> kans dat ik nu die game alsnog koop (want er is een dikke korting remember) is vele malen groter dan de kans dat ik die game normaal zou kopen or zelfs opmerken. Ben er nog niet helemaal uit of ik dit nu een erg iets vind of net iets nice. :p
Image

Re: PlayStation Plus

433
Dit is inderdaad de eerste keer. Met veel bombarie aangekondigd afgelopen week en er niet gelijk bij verteld dat dit niet maandelijks, maar 3 maandelijks zou zijn... Had beter gecommuniceerd kunnen worden... Ik vind het een geweldig idee, maar zou toch graag een extra optie hebben: 'Deze 3 spellen trekken op niks en kom met wat beters dan deze rotzooi'. Had deze maand erg goed uit gekomen.

Zeg ik overigens als niet-indy-hater (Guacamelee! is een van mijn favo spellen van afgelopen jaren).
Image

Re: PlayStation Plus

435
De meeste reacties zijn toch verdeeld hier. Exact wat mijn gevoel een beetje was. Dat Sony je "macht" geeft om te kiezen maar uiteindelijk beslissen ze nog altijd zelf welke games ze aanbieden. Dat die andere 2 games een goede korting genieten vind ik dan wel weer mooi. Als de games je interesseren natuurlijk. Maandelijks voten had trouwens een echte verbetering geweest ipv driemaandelijks.
Image
cron