Re: Pronken met je Platinums

4232
Nice ruler :cool:

Mijn 450ste gaat geen ff16 of remake part 2 worden. Ff16 komt zomer 2023. Dan zal ik al wel op meer dan 450 plats zitten.

FF8, here i come, of ff12 heb ik trouwens ook nog. En hopelijk straks met de nieuwe psplus kan ik lightning returns spelen op m'n ps5 mits ie bij de collectie komt
Image

Re: Pronken met je Platinums

4234
Ik zeg FF8! :D Dan heb je altijd nog 12 achter de hand voor nummer 500 (al vind ik dan weer dat 8 die 'eer' meer verdient ;)). Beide goede games overigens, al lijkt het mij duidelijk welke mijn voorkeur heeft (mijn avatar verraadt al het nodige...). Lightning Returns vond ik overigens ook verrassend leuk
Image

Re: Pronken met je Platinums

4235
Kolm wrote: 09 Jun 2022 00:33 Platinum #310: Word Mesh

Ik dacht weer een leuke woordzoeker game gevonden te hebben in de lijn van POWGI maar... het was een wel heel erg beperkte game :(
Als ik met de grootste puzzel eerst was begonnen had ik de trophies in 11 minuten gehad ipv 21 :L:
Ik hoorde jullie vaak praten over veel te makkelijke platinums, maar wist niet dat het soms zo simpel kon zijn :O

Re: Pronken met je Platinums

4244
Marty wrote: 15 Jun 2022 10:17 Nice gamerke, op welke mode heb je gespeeld? Ik speel op godmode en nog kom ik er niet door heen. Vanaf derde gedeelte lijkt het alsof ik amper damage doe
Ik heb nadat ik hades een paar keer verslaan had godmode geactiveerd. Dus dat was pas naar het einde van het spel, waardoor ik nooit echt een maximale damage resistance heb behaald.

Zeker wanneer je heat begint toe te passen is het echt een moeilijke game. Ik had ook pas na een tijd door dat heat 32 geen trophy was, want met die heat heb ik nooit hades weten te verslaan.

De truk voor mij was vooral een wapen zoeken waar ik mij goed bij voelde en dan boons verzamelen die werken met jouw speelstijl.

Voor mij was dat het schild met de special die het schild langzaam laat weg gaan terwijl die elke seconde damage doet. Dan focuste ik mij op boons die mijn special beter maakte.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4245
#55 --> Dirt 5

Image


Aangezien ik geen racefan ben (lees: ik bots meer tegen de kant dan dat ik rechtdoor rij), maar deze toch kreeg via ps plus wou ik het een kans geven. Het had geen online trophies en ik vond ooit dirt showdown wel tof dus daarmee :p Enkel wat last gehad met de trophy waarbij ik een aantal punten moest krijgen tijdens een stuntrace, maar na een uurtje had ik die wel met de brakke skills die ik heb! En natuurlijk ook blij met de patch waarbij ze de het aantal miles van 10.000 naar 1.000 hebben gehaald!
Image