Assassin's Creed: Origins is binnen
Re: Pronken met je Platinums
4398Platinum #335: Need for Speed Heat
Met dank aan NTGSruler en Marty voor de online trophies!
@Sanity: Stuur een keer een bericht als je online bent
En wel een beetje sneu dat elke trophy afbeelding van deze game hetzelfde is... Beetje lui van ze
4399Idem hier, alleen een lager nummertjeKolm wrote: 30 Oct 2022 19:01
Platinum #335: Need for Speed Heat
Met dank aan NTGSruler en Marty voor de online trophies!
@Sanity: Stuur een keer een bericht als je online bent
En wel een beetje sneu dat elke trophy afbeelding van deze game hetzelfde is... Beetje lui van ze
#134: NFS Heat
4403Platinum #336: Edna & Harvey: The Breakout
Ik had even een pauze nodig van moeilijke games
Zo moeilijk en tijdrovend is hij nu ook weer nietMarty wrote:Oja...ook nog, maar geen tijd
4405Een eitje voor jou
Maar ik heb niet het idee dat die tijden echt goed werken... Voor deze was het denk ik ook wel minder, heb soms gewoon tijdje voor mijn safehouse gestaan terwijl ik andere dingen deed in huis bv. De collectibles was denk ik nog het meeste werk, daar ben ik (in combinatie met speed traps) een hele middag/avond (met wat pauzes) mee bezig geweest.
Maar ik heb niet het idee dat die tijden echt goed werken... Voor deze was het denk ik ook wel minder, heb soms gewoon tijdje voor mijn safehouse gestaan terwijl ik andere dingen deed in huis bv. De collectibles was denk ik nog het meeste werk, daar ben ik (in combinatie met speed traps) een hele middag/avond (met wat pauzes) mee bezig geweest.
4407Moet er idd mee verder! Ik stel ook de co-op in MW II en Veteran playthrough uit
4409#13 - Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain [Legend]
Vanavond even doorgedaan en uiteindelijk, na 253 uur, de platinum gehaald.
Voor de laatste trophy moest ik dan daarnet nog missions 40 en 45 doen. 40 ging redelijk vlot (Quiet neutralizen zonder wapens). Bij 45 toch een keer of 5-6 opnieuw moeten beginnen omdat ze hun eigen voertuigen, die ik moest fultonnen, beschoten en zo opbliezen.
Achteraf gezien heel blij dat ik hem toch gestart heb, MGS5. Topgame, en gezien de lengte zijn geld meer dan waard.
Vanavond even doorgedaan en uiteindelijk, na 253 uur, de platinum gehaald.
Voor de laatste trophy moest ik dan daarnet nog missions 40 en 45 doen. 40 ging redelijk vlot (Quiet neutralizen zonder wapens). Bij 45 toch een keer of 5-6 opnieuw moeten beginnen omdat ze hun eigen voertuigen, die ik moest fultonnen, beschoten en zo opbliezen.
Achteraf gezien heel blij dat ik hem toch gestart heb, MGS5. Topgame, en gezien de lengte zijn geld meer dan waard.
4410Wauw! 253 uur... Dan heb je echt je geld er wel dubbel en dwars uitgehaald ja...! En ook echt de tijd genomen dus?