Re: Pronken met je Platinums

4411
paveman wrote: 11 Nov 2022 08:21 Wauw! 253 uur... Dan heb je echt je geld er wel dubbel en dwars uitgehaald ja...! En ook echt de tijd genomen dus?
Gestoord he... Ja, ik heb inderdaad wel mijn tijd genomen. Behalve 3-4 zeldzame dieren, 1 blueprint, iets over Quiet, en tot nu op het einde enkele filmpjes over die conversaties die je moet volgen, heb ik niks opgezocht. Ook wel regelmatig dingen opnieuw moeten doen, soms vast zitten. Meerdere missies ook gewoon opnieuw gespeeld om containers te fultonnen of de kas te spijzen, of gewoon voor de fun. Buddies, wapens en voertuigen uitgebreid getest. :silly: Verschillende methodes om een missie te doen. Je hebt zoooveel opties in deze game en de gameplay is zo goed uitgewerkt.
Last edited by zenmaster on 11 Nov 2022 10:26, edited 1 time in total.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4424
met0t0 wrote: 12 Nov 2022 17:34 Proficiat, Zenmaster! :cool:
En ik dacht dat ik er met 200 uren al veel tijd in had gestoken, bij u is het nog wat uitgebreider geworden :lol:
Bedankt! En ja man… Ik heb me niet gehaast en zoals ik al zei, volgens mij alles geprobeerd; op vlak van wapens gebruiken, wapens customizen, CQC, buddies hun vaardigheden, voertuigen, missies op verschillende manieren tot een einde brengen, “the man on fire” verslaan met het waterpistool. 😂 … Noem maar op. Dat lokte de geweldige (precieze) gameplay ook uit. Het enige wat ik niet geprobeerd heb is de chicken hat. 😅

Edit:
@Kolm: oeps, jij ook nog proficiat. 🥹
Image