Re: PlayStation Plus

452
Bijna alle levels zijn onrealistisch moeilijk. Er is een spreekwoord dat zegt dat iets onmogelijk lijkt tot het voltooid is. Dit is de moeilijkste game die ik ooit gespeeld heb. Normaal vermijd ik die onnodige frustratie xp De twee plats zijn mijn motivatie haha.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

453
RoyVdW wrote:Bijna alle levels zijn onrealistisch moeilijk. Er is een spreekwoord dat zegt dat iets onmogelijk lijkt tot het voltooid is. Dit is de moeilijkste game die ik ooit gespeeld heb. Normaal vermijd ik die onnodige frustratie xp De twee plats zijn mijn motivatie haha.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
ist zo erg ?? :silly:

Re: PlayStation Plus

455
RoyVdW wrote:Ja echt zieke levels raar dat velen die plat hebben. De helft stopt uit frustratie denk ik. Het is ook de helft geluk hebben waar die noten staan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Inderdaad, ziek moeilijk, ik haat het :angry:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

456
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Ja echt zieke levels raar dat velen die plat hebben. De helft stopt uit frustratie denk ik. Het is ook de helft geluk hebben waar die noten staan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Inderdaad, ziek moeilijk, ik haat het :angry:
Ik zal het maar eens proberen als ik thuis kom, is die death mode echt zo moeilijk?
Image

Re: PlayStation Plus

457
RoyVdW wrote:Ja echt zieke levels raar dat velen die plat hebben. De helft stopt uit frustratie denk ik. Het is ook de helft geluk hebben waar die noten staan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
best dat je deze game niet op de vita speelt dan ? op tv heb je meer overzicht lijkt me :P

Re: PlayStation Plus

459
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ja echt zieke levels raar dat velen die plat hebben. De helft stopt uit frustratie denk ik. Het is ook de helft geluk hebben waar die noten staan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
best dat je deze game niet op de vita speelt dan ? op tv heb je meer overzicht lijkt me :P
De game is eigenlijk veel makkelijker op PSVita dan op PS4...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

461
Ik heb de game ook op Vita gespeeld, maar dan nog moet ge in de Death Mode gewoon geluk hebben met hoe de levels beginnen. Het is echt niet zo heel moeilijk, ge hebt jammer genoeg vooral geluk nodig, er is bijna niks skill aan.

Re: PlayStation Plus

463
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ja echt zieke levels raar dat velen die plat hebben. De helft stopt uit frustratie denk ik. Het is ook de helft geluk hebben waar die noten staan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
best dat je deze game niet op de vita speelt dan ? op tv heb je meer overzicht lijkt me :P
De game is eigenlijk veel makkelijker op PSVita dan op PS4...
:O
cron