Re: Pronken met je Platinums

4501
gamerke1992 wrote: 22 Jan 2023 16:52 Nummertje 60: God of War Ragnarok
Image

Zeer sterke game. Ik vond deze nog beter dan de eerste. Leuk verhaal en het voelde nooit aan als een grind. Zelfs niet voor alle collectibles. Ik vond het zelfs zo leuk dat ik alle realms op 100% heb gezet, ondanks dat dit niet nodig was voor de platinum.

De eerste heb ik 85% van de trophies, dus ik ben van plan daar nu ook de platinum voor te gaan halen. Enkel wat collectibles te halen, waar ik toen geen zin meer in had.
Sterk!
Ik vond het zeker geen slechte game, maar het verhaal vond ik echt niet goed... Het einde vond ik bijna lachwekkend slecht zelfs. Het kon zoveel meer zijn had ik de indruk. Voor mij persoonlijk steekt de eerste game er met kop en schouders bovenuit!
Image

4502
#5 van 2023.

#174 Dirt 5.

Image

Tijd: iets meer dan 20u. Das dan de main game + alle DLC gedaan.

Mijn eerste indruk van de game was een zéér middelmatige racegame met schreeuwerige muziek, met daartussen een soort van wannabe podcast met 2 ADHD'ers met irritante stem en dwaze humor.

Ik had véél meer verwacht van deze game, maar simpel gezegd: je gaat gewoon van race naar race zonder dat er zich iets noemenswaardig voordoet. Op het laatste moet je dan iemand verslaan, maar tijdens de ganse career race je er volgens mij nooit tegen. Tussen de races door is er een soort van podcast die de events wat beschrijft, maar ik vond het eerder irritant en na de eerste 2 keer luisteren skipte ik gewoon steevast door :q:

Kwa races heb je overschot, enorm véél variatie in voertuigen dat je kan gebruiken, verschillende events, verschillende tracks.

Positief:

Als je deze game gespeeld hebt en je zet je Playstation af, dan voel je de modder tussen je tanden knarsen!
De game ziet er dus zéér goed uit, alhoewel er zéér regelmatig een soort van framedrop was, geen idee als het een bug is of niet, maar het kwam zéér regelmatig voor. Nochtans speelde ik de game in "Performance mode". Niet dat het de gameplay hinderde ofzo, maar het was wel goed op te merken.

Zoals ik al zei, er zijn een massa's events beschikbaar, veel variatie in voertuigen en af en toe leuke tracks om op te racen.

Negatief:

Je gaat echt hersenloos van event naar event.

De rubberbanding is verschrikkelijk in deze. Ik lag altijd eerste, maar de AI kwam altijd 2-3 seconden achter, hoe foutloos of snel dat ik ook reed!! Ze vielen ook niet aan en bleven gewoon achter je rijden. Wel 1 of 2 keer gehad door een rare bocht in een circuit net voor de finish dat ik een fout maakte, en ik daardoor niet als eerste over de finish kwam.

Steeds maar weer racen op dezelfde tracks... Zelfde verhaal voor de DLC waarbij er dan eens gatecrasher events of smash it events en trime trial werden toegevoegd. Die eerste 2 vond ik eerder irritant.

De gymkhana events, waarvoor Dirt vroeger in de eerste plaats bekend om werd, waren gewoonweg verschrikkelijk. Enorm moeilijk om je multiplier op te bouwen en hoge scores te halen. Dit kwam ook mede doordat de game een patch heeft ontvangen waarbij je niet gewoon meer donut rondjes kan doen waarbij je multiplier dus omhoog gaat. Je moet effectief gaan afwisselen in je tricks. Jammer.

Ode aan wijlen Ken Block. Kzou zeggen bekijk het ganse filmpje eens, gewoonweg magistraal.

Voor de geïnteresseerden:

Ik heb de game Dirt 5 voor PS5 fysiek (nog steeds sealed!!) hier liggen. Aangezien ik de game digitaal gespeeld heb, mag de disc weg voor 15 euro inclusief verzendingskosten. Bij GM kost hij nieuw 20 euro.
Laat maar weten als iemand de game wilt.
Image

4505
Sanity penguin wrote: 25 Jan 2023 16:07 Je gaat hard Ruler! Al 5 plats op minder dan een maand tijd, nice :cool:
Bedankt Sanity! Doe mijn best, maar het waren voorlopig niet de meest moeilijke of lange games. Ik heb wel nog een paar langere games in het vooruitzicht met MGS V, Horizon Zero Dawn en TLOU II. Misschien ook RDR 2, maar die ben ik niet zeker als ik eraan toe kom.
Image

4514
Geen moment verveeld, zelfs niet met het vinden van collectibles. Combat vond ik dik in orde. Variatie in long range (stenen, water en lightning) en close combat (vuurzwaard)
De game heeft wel wat mankementen, waaronder soms geluid heel even wegvalt. En dat sommige items dat aan je gegeven wordt net buiten beeld wordt gehouden zodat ze dat niet hoefden te animeren.
Laadtijden dik in orde. Vanaf hoofdscherm en continue zit je binnen 2 seconden in de game. Zelfde voor fast travelen.
Snap alleen niet waarom ze dan nog zo vaak een zwarte transitie scherm gebruiken dat langer aanvoelt dan het fastttravelen.
Maar ik heb me er iets meer als 50 uur prima mee vermaakt.
Image

4515
Marty wrote: 05 Feb 2023 20:41 Geen moment verveeld, zelfs niet met het vinden van collectibles. Combat vond ik dik in orde. Variatie in long range (stenen, water en lightning) en close combat (vuurzwaard)
De game heeft wel wat mankementen, waaronder soms geluid heel even wegvalt. En dat sommige items dat aan je gegeven wordt net buiten beeld wordt gehouden zodat ze dat niet hoefden te animeren.
Laadtijden dik in orde. Vanaf hoofdscherm en continue zit je binnen 2 seconden in de game. Zelfde voor fast travelen.
Snap alleen niet waarom ze dan nog zo vaak een zwarte transitie scherm gebruiken dat langer aanvoelt dan het fastttravelen.
Maar ik heb me er iets meer als 50 uur prima mee vermaakt.
Goed om te weten. Dan ga ik deze zeker eens kopen. Door de kritiek zal de prijs wel iets sneller dalen dan normaal.
Image