Re: Pronken met je Platinums

4624
Chivalry:
Bijna alle trophies solo tegen bots gedaan en dat kan half afk. Zijn twee trophies die niet tegen bots kunnen. Iemand x keer reviven en 100 pijlen blokken

Thymesia:
Iemand had een guide gemaakt en daardoor kon ik die platinum halen. Daarvoor kon ik nooit de eerste boss verslaan maar met zijn tactiek wel.
Vond deze wel aardig om te spelen maar er zijn betere souls likes.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4625
Image


Platinum #360: Ratchet and Clank 1 PS3

Op een week na net geen 11 jaar geleden dat ik de eerste trophy haalde dus mooi om deze eindelijk uit te spelen! :D

In het begin moest ik wel even wennen aan het gebrek aan checkpoints in combinatie met maar 2-3 keer geraakt mogen worden voor je dood gaat. Vaak moest je in 1 keer van je schip naar je missie item/persoon gaan en was daar pas het eerste checkpoint. Dit was dan eigenlijk ook weer vlak bij je schip. Soms was er nog wel is een checkpoint voor een moeilijk stuk of een platform stuk maar lang niet altijd. En van een platform vallen betekende vaak insta death met ook helemaal opnieuw beginnen. Daarnaast raakte je ook je ammo kwijt dat je in dat stuk had gebruikt maar hield je wel de verzamelde bouten. Gevolg was dat je wel is zonder ammo kon vallen :L:

Na een tijdje wende het gelukkig weer en ik had in het verleden eigenlijk al 75% van de game gespeeld blijkbaar, dus heel veel was het niet meer. Je kan ook betere armor kopen en dan heb je 8 levens bollen waardoor je iets langer meegaat :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

4633
Thanks! :cool:

Haven is een hele relaxte game over de liefdesrelatie tussen 2 mensen die samen hun wereld zijn ontvlucht naar een andere wereld. Die nieuwe wereld heeft wat problemen. Meer verhaal ga ik niet zeggen want dan gaan we richting spoilers :P


Sokolor is een puzzelgame waarbij je blokjes naar de plek met de kleur van het blokje moet duwen. Maar voor je een blok kan duwen, moet je zelf dezelfde kleur als het blokje hebben. Het begint redelijk simpel maar wordt al redelijk snel moeilijk.
Gelukkig is er op een steam een guide met de oplossingen voor als je vast komt te zitten.
Moet je wel dit soort series aankunnen: RDDLU UUUUU RRRRD DDDDL DRRRL LLULL LUUUR DDLDR RRURU UULLU LDDDD LDRUU UURRR DDDLD DRRRU URUUU UDDDD DLDLL LUURU UULLL :dizzy:
Image
cron