Re: PlayStation Plus

487
minermb wrote:Ik heb de games gedownload en vind ze eigenlijk wel leuk. Vooral super time force ultra.
Die laatste kan ik niets van... Ik raak niet eens voorbij het eerste level, je kan slechts een keer geraakt worden en het is zot moeilijk...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

488
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb de games gedownload en vind ze eigenlijk wel leuk. Vooral super time force ultra.
Die laatste kan ik niets van... Ik raak niet eens voorbij het eerste level, je kan slechts een keer geraakt worden en het is zot moeilijk...
Ik vind die niet zo moeilijk. Gewoon kijken welke je het best kunt gebruiken op welk moment en wie dan de handigste charged attack heeft enzo. ;)
Image

Re: PlayStation Plus

493
Gamefreak wrote:
M-power wrote:Voorlopig enkel grow home gespeeld.
Geen slecht spel, zeer rustig spel. Controles zijn wel wat wennen, val geregeld wel eens naar beneden.


je bedoelt toch in het spel hé ? :think:
Nee, ik heb mij boven op de kerktoren gezet en door de plotse wind gebeurt het wel eens dat ik naar beneden val :D
Image

Re: PlayStation Plus

494
M-power wrote:
Gamefreak wrote:
M-power wrote:Voorlopig enkel grow home gespeeld.
Geen slecht spel, zeer rustig spel. Controles zijn wel wat wennen, val geregeld wel eens naar beneden.


je bedoelt toch in het spel hé ? :think:
Nee, ik heb mij boven op de kerktoren gezet en door de plotse wind gebeurt het wel eens dat ik naar beneden val :D
dacht ik het niet :silly:
cron